2009年2月28日 星期六

关于社民连三子大闹垃圾会的留言

Blogger Kenka 提到...

也有些情況是吃硬不吃軟的,每個朝代末年都會這樣,體制內怎說也沒用,只好帶兵自己來打個稀巴爛。

香港末代了,反動份子將會被打得落花流水,大地主與封建政府將會被批鬥,同志們起來!起來!社民連三子不過是陳獨秀而已。

2009年2月26日 下午 4:47

刪除
Blogger laulong 提到...

哈哈,哩幾條友不堪入目!

2009年2月26日 下午 5:43

刪除
Blogger 篤篤篤撐 提到...

社民連冇諗住做大黨, 佢地只係諗住每區食最激進既7-8%票,
呢場戲係做俾佢地既target audience 睇
講理性抗爭, 你睇民協搞甘幾年仲係只得一席
社民連有3席
俾著你, 你會點?

都係比例代表制惹的禍

2009年2月26日 下午 7:05

刪除
Blogger 若缺齋老人 提到...

想起聞一多「不如多扔些破銅爛鐵,爽性潑你的賸菜殘羹」!反正香港政治已腐敗得不堪入目,攪混了也沒更壞。

2009年2月26日 下午 7:21

刪除
Blogger 小瓶子 提到...

虽然不喜欢他们的行为, 但只要他们仍然是细党,我觉得都仍然可以投票让他们进垃圾会0既, 毕竟他们讲D 野有D都几有point 既.

By the way, 我唔系好中意黄议员, 但长毛就OK, 起码长毛把声无甘嘈. 黄嗰把声真系好鬼烦.

2009年2月26日 下午 8:06

刪除
Blogger 市場維京人 提到...

講嘢有 point 唔代表做到嘢。要做到嘢,除咗講嘢有 point 外,仲要有 strategy 令到成件事 work 先得。

以激進嘅手法表達,draw 到 attention,但於事無補。

如果投票係為咗帶一 D 唔同嘅聲音入議會,我情願唔投票或投白票,都唔會投俾一 D 做唔到嘢又喺度攪破壞嘅人。

其實唔好話政府唔容許反對嘅聲音,最反對人哋嘅聲音其實係搶人哋講稿嘅人,連俾人哋正正經經講嘢嘅機會都冇。

2009年2月26日 下午 8:41

刪除
匿名 匿名 提到...

篤篤篤撐講得好啱架。每一個選區一定唔只7-8 % 較激進嘅選民,哩三條友只要繼續顛,繼續做好哩台戲,就會繼續獲得支持,結果屆屆當選,公帑長食長有。

遲啲仲話俾埋退休金長俸班議員,哩班友真係好過去做雞(性工作者仲有社會價值過佢地)。

性工作者會難受難堪,哩班三流演員就霸住全香港最昂貴嘅舞台,涎著臉搞破壞。屌,做幾台戲就六皮幾一個月,唔 O 過癮呀?

2009年2月26日 下午 9:26

刪除
Blogger Kenka 提到...

市場維京人, 不說多了, 正如篤篤篤撐兄講, 你講咩理性抗爭, 咩建設性意見, 二十多年得到咩? 你投白票咪等於益左班官? 橫豎點講都於事無補, 不如大鬧一番還有價值.

樓上匿名細路, 好心留意下長毛講D英文, 都比驗尿那位try our breast強, 做戲都有功架分啦. 你唔係見識一如果位try our breast呀嗎?

2009年2月27日 上午 12:42

刪除
匿名 匿名 提到...

屌,講英文叻大倫把人。倫敦嘅乞兒啲英文都好倫叻,香港監獄裏面啲死鬼英文分分鐘叻過曾屎權!你咪倫語言歧視la.

2009年2月27日 上午 8:46

刪除
Blogger 小瓶子 提到...

长毛D 学识真系几好, 如果靓仔D 就更好啦! 我系相貌歧视的....哈哈!!

2009年2月27日 上午 8:57

刪除
Blogger Kenka 提到...

話你細路就係細路. 人鬧人你鬧人, 你出埋粗口都要蹲響電腦前面匿名, 倫敦乞兒都拎得黎做論據. 女兒家個BLOG出動陽具, 咁唔識時務, 抵你冇得賺六皮一個月.

2009年2月27日 上午 8:59

刪除
匿名 匿名 提到...

哈哈,我賺九皮幾呀,粉腸!

2009年2月27日 上午 10:53

刪除
Blogger Hana 提到...

市場維京人 :我哋係同路人!同校長一樣我都反對普選!作為一個台灣公民我已經試過三次公投選總統,結果有辦你哋睇,啲彎路係白行咗啦!我享有普選所以以過來人身份 話唔贊成,係發自內心的感受。好多野冇得到過梗係渴望并且會將之理想化,事實係咪真係咁好呢?過來人最有資格講。

前幾日見到劉江華係社區派禮物包俾長者,60歲以上的長者要登記身份証和地址。啲婆婆話劉議員大好人年年都有野送俾啲老人,又搞好多免費活動...

嗯,下一界選舉結果可想而知。

2009年2月27日 下午 12:00

刪除
Blogger Kenka 提到...

Hana姐,唔明你講咩有辦你睇。我覺得蹣跚學步係好難睇,但每一步我見到都拍晒手掌,就係因為人係會進步既,社會都係。

仲有上面個細路真係又開口中,賺咁多錢都仲要匿名係咪冇用?定係你果九皮野根本唔見得光,學hana姐咁食碗翅都唔得?

2009年2月27日 下午 12:20

刪除
Blogger Hana 提到...

車,你見到咁係拍晒手掌啦,俾着我都會,旁觀遮嘛!但如果跌到周身損哂面目非嘅係你自己,咁你總笑唔笑得出呢?我就拍唔到手掌啦!簡直係欲哭無淚添吖!

(小瓶子,或者你可以將哩度的留言貼返落正文度,等多啲人討論下。講粗口果啲就唔好啦!我哋都係斯文人嘛,雖則可能內裡係敗類。:)

2009年2月27日 下午 12:33

讲粗口嗰D 我都贴埋, 费事贴D唔贴D , 上文下理接唔到.

IQ博士




当年很喜欢看的卡通片.

2009年2月27日 星期五

邻家小孩



今日穿了昨天买的四寸高跟鞋, 放工回家时遇到住在隔壁的一对兄妹, 由她们的母亲带着. 我们几个人一同乘电梯的时候....

妹妹: 「姐姐好靓吖!」

小瓶子: 「你把口甘甜既?!」

哥哥: 「姐姐好似超人吖!」

小瓶子: 「哗!!!」

母亲(开始帮她儿子打圆场): 「系佢心目中, 超人系最靓架!」

小瓶子: 「oh ~~~」

转载: 比 堅 尼 雜 談

费事迟D 搵唔返, 所以转载左先.








有女讀者詢問她應如何選購比堅尼泳衣,我借此順帶為她作提出一些意見,當然我的意見不能說有任何權威性,當作一個意見參考罷了。

在選購比堅尼方面,我問了一位女士意見,她性袁,袁彌明 Erica Yuen,Erica 對出鏡和穿比堅尼有專業認識,她認為:


more colorful of course!!
she's so young, shouldn't be wearing dark brown.

she is fine i think. she has fair skin... hairstyle isn't bad.
sometimes presentation doesn't revealed by outlook/pictures, i think she looks fine in picture... but attractiveness is totally another thing.

在泳衣顏色方面,我認同 Erica 的觀點,該女讀者的膚色和年齡,穿色彩較為艷麗的泳裝會較佳,至於整體外型,我有些補充。


這位讀者是香港人,30 歲。從她的泳裝照和影樓造型照看來,她的身型比例是不錯,骨架修長,肩膀至手臂、腰和大腿至小腿也屬於流線型,這類身型是具有潛質。


我不清楚她是否光顧國內的影樓,從拍攝風格看來應屬於國內店,基本上我個人覺得這輯相拍得尚可,如果是影樓提供服裝和化妝的話,或許可選些清淡色調或其他款式,在突出她輪廓方面,我認為化妝有改善空間。

事實上,她的外型和樣貌是具有青春氣息,青春同時也帶有成熟女性的特點,因此化妝先決要考慮這些原素。

從攝影角度看,她的外型適合配襯時裝,並且有條件利用衣著來突出她的性感潛質,重倌不要誤會『性感』一定是暴露,『性感 -- Sexy』是一種氣質,是一種神態和外型的組 合,不一定要露很多肉,性感是一種魅力。



( all photos can click to view full size )


她的腿是有潛力穿著修身裙及高跟鞋,她提及她的臀部甚大,我不太清楚具體三圍呎吋,但從她的泳裝照看來,應該沒大問題,並且臀部豐滿,穿修身裙配合高跟鞋,步行時的立體扭動,可即時流露女性美態。

在照片看來,她屬於上鏡,經打扮後在鏡頭下頗為美艷,以客觀標準來說,她樣貌頗佳。她拍影樓照時應該用了假髮,我個人認為這類髮型頗適合她,可令她看來更有魅力。

2009 日本最新比堅尼水著:



个人来讲, 几中意左下角呢件.