2010年8月16日 星期一

鸡巴男事件



鸡巴男事件终于吸引到传统传媒报道.

先不论事件谁对谁错, 在资讯发达的年代, 即使不是公众人物, 但如果在公众场合言行过激, 随时会惹来公审.

一个人要证明其品格端正, 需要几十年时间, 要摧毁却是弹指间的事.

一切还是小心为上.

7 則留言:

Ebenezer 提到...

我反而懷疑雞巴男(又名陰公男)同佢老母係唔係精神有問題?俾人影住,明知好快上 YouTube 啦!仲咁寸??

條友仔現在已經俾人人肉起晒底!有人發起要晝花佢架車同埋打佢,佢兩母子出街應該都幾驚俾人伏架,其實係唔係攞嚟?!

Quality Alchemist 提到...

在公众场合言行过激, 都會有佰生人出聲直斥其非.
其實公德在每個人心中.

過內人 提到...

本身件事就係唔好大件事,停雙黃通常都係停一停就閃,正正常常都無人理。

就算差啲隊到其他車,又係一樣,一日十單八單唔少得。我日日開車,見到見唔少喇。的士佬搶客,唔打燈直切三線都見唔少。

最大問題係佢巴撚閉閉咁,舉止又低能,又得罪包括我呢啲會坐巴士嘅普通人。

其實都無乜嘢,佢就算唔講嘢,停車落完人就閃,都應該唔會有咁大反應,係佢低鳩能啫。

匿名 提到...

如果認為「摧毀人的品格卻是彈指間的事」,覺得雞巴男是受害者,不如先看看事件的來龍去脈:

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20100814/00176_036.html?pubdate=20100814

Betty 提到...

我不觉得雞巴男是受害者, 我只是说要摧毀名誉, 是很容易的事情.

试想想一档成功的生意, 要建立商誉是何等困难, 但只要出了一次问题, 便可以摧毁一切.

所以即使非公众人物, 在公众场合也应该保持修养, 注意自己的言行.

匿名 提到...

其實沒甚麼大不了, 雞巴男只要表示一點歉意, 很快就會得到大家原諒, 即使全無悔意, 只需過多一段時間, 短則一兩星期, 長則一年半載, 已經沒有多少人會記得雞巴男說過甚麼, 做過甚麼, 樣子如何似雞巴了. 大家都很忙, 亦很善忘, 雞巴男這樣的小人物, 一閃即逝, 除非他又有新搞作.

匿名 提到...

试想想一档成功的生意, 要建立商誉是何等困难, 但只要出了一次问题, 便可以摧毁一切.

-- 當然啦。一檔成功的生意出了一次問題,除非是少問題,否則是大問題的話,信譽會大受影響。

所以即使非公众人物, 在公众场合也应该保持修养, 注意自己的言行.

-- 其實我們每個人處身社會,行為也應該有些修養。