2011年11月21日 星期一

那些年, 我们一起追的女孩


看完小说, 总算入戏院看了电影.

这套片惹起男生的共鸣多于女生, 毕竟对于男生宿舍可以邋遢到怎样的程度, 包括在房间里尿尿和不停打手枪等, 女生是难以想象. 

若不是男主角的样子还算英俊, 那些桥段还真会有点倒胃呢. 所以说到底, 长相还是最重要的. 同样的事俊男做起来是幼稚得来可爱, 丑男做出来可是恶心.

虽然我也有好勇斗狠的一面, 否则不会学詠春啦! 但可不想打架打得血流披面呢. 男人之间决斗带来的快感,  还是男人才能明白.

另外, 我觉得很少女孩子绑马尾会漂亮 (当然电影里的沈佳仪是例外), 为什么男人总是有马尾情意结呢? 

5 則留言:

Ebenezer 提到...

睇完妳所寫嘅,更加確定呢套片若俾女睇,好多地方你地係會睇唔明嘅。

例如打飛機(台灣叫打手槍),現實世界冇可能打得咁隨便,如果有條友對當眾打飛機,現實係佢只會俾人群揍,打到J都爆。九把刀大概只係想用呢樣野,誇張地表達男生個個日日都充滿性幻想而已。

至於打交有好多種,柯騰果種係想型俾d女睇嘅啫,男人睇完,個個都有會心微笑嘅感覺架,女人唔明架喇。

我覺扎馬尾果場,係想講一班仔最鍾意搵樣野對住d女一齊嘩嘩聲啫,條女要靚,乜頭都靚架啦。

算啦,我所認識嘅女,睇完都係代入晒自己係沈佳宜,妳地咁樣睇夠架喇。

Betty 提到...

我觉得若是沈佳宜,对着这样的柯景騰都几惨.

哈哈哈...

匿名 提到...

一啲都唔慘, 冇人追至係慘.

CA 提到...

Re匿名:咁小瓶子肯定唔慘,到而家都仲咁多人追。

Betty 提到...

无哦...一向都无人追的...嘿嘿...