2010年9月28日 星期二

转载: 讀AL前的十個心理準備

01.你將面對世界上難度數一數二的公開考試

真的? 听讲台湾和日本的考试也不容易过关.

02.你所拼命學懂既內容大部份係你將來升學/就業唔會再出現

同意, 现在我连 periodic table 也背不出来.

03.你的睡眠時間將大幅減少,8小時乃奇蹟,6小時仍恩,4小時是正常,冇訓過?有乜咁出奇

读书时代通顶通常系因为睇小说和听收音机引致, 与读书无关.

04.你要放棄你大部份既娛樂,上網,睇電視真不該,打機係毒品,拍拖請唔好俾老師知,因為接近不道德

读书时一向都无乜娱乐, 也无钱娱乐. 而拍拖呢D伤天害理(即是损害校誉)伤风败德既事, 的确会被修女浸猪笼既.

05.你會發現人力有盡時,時間太少,書本太多,越近AL,你就忘記得越多.

记忆力一向不济, 幸好读理科.

06.你要忍受當你温到隻狗咁,身邊依然有人話"我都唔明讀書有咩咁辛苦,我地以前都係咁讀...(下删三萬字)"

依? 甘0岩想甘讲哦.

07.當你用30個鐘準備一個quiz,而只得3/30分時,要懂得平常心面對.

未试过唔合格, 所以一向都平常心.

08.要習慣係自修室多過係屋企,對書多過對人.

有心机读既话, 边度都读到.

09.千萬唔好問自己"咁辛苦讀書為左乜?",因為好易得出"唔知為左乜"既答案.

为左一个机会. 读到书唔代表会飞黄腾达, 但读唔到书, 社会未必会比机会你.

10.你會明白特首係放榜個句"會考既成敗並唔係人生既全部"既真正意思.

我觉得佢未必知道自己讲乜.

2 則留言:

hkeric 提到...

//01.你將面對世界上難度數一數二的公開考試

沒有想過這個問題,只知道做10年past paper,會發現以往的syllabus更加深

//02.你所拼命學懂既內容大部份係你將來升學/就業唔會再出現

很可惜,以前很熟的Phy/Chem/Bio/Math全部唔記得.但又如何?It's just about demand and supply of U grad.

//03.你的睡眠時間將大幅減少,8小時乃奇蹟,6小時仍恩,4小時是正常,冇訓過?有乜咁出奇

一向正常.每天也有8小時.

//04.你要放棄你大部份既娛樂,上網,睇電視真不該,打機係毒品,拍拖請唔好俾老師知,因為接近不道德

考mock時有限制地打機.

//05.你會發現人力有盡時,時間太少,書本太多,越近AL,你就忘記得越多.

一開始就努力,沒有時間太少的感覺.

//06.你要忍受當你温到隻狗咁,身邊依然有人話"我都唔明讀書有咩咁辛苦,我地以前都係咁讀...(下删三萬字)"

那是小弟最努力的時候:買exercise不斷做,買extra textbook睇,做到理解又反應快.

//07.當你用30個鐘準備一個quiz,而只得3/30分時,要懂得平常心面對.

每晚每星期都温書的.不只是考試前.小弟由唔合格到拎A1,很開心.

//08.要習慣係自修室多過係屋企,對書多過對人.

從來都是家中温書

//09.千萬唔好問自己"咁辛苦讀書為左乜?",因為好易得出"唔知為左乜"既答案.

窮,還花時間問這些問題?

//10.你會明白特首係放榜個句"會考既成敗並唔係人生既全部"既真正意思.

很多沒有讀大學的人士揾錢多過小弟,因為他們在其他方面有很好的表現及發展,而且亦很努力.

Betty 提到...

>>>很多沒有讀大學的人士揾錢多過小弟,因為他們在其他方面有很好的表現及發展,而且亦很努力.

哈哈...同意, 大学 Degree 系比一D普通平庸既人, 作为踏出社会既第一步. 如果有其他方面才能, 何必浪费时间读大学?