2014年12月16日 星期二

Professional Behaviour


我們這一代香港人,的確是缺乏了一些東西。

不是說影大合照是什麼『大件事』,實際上沒有影響了誰。但經過媒體報導後,件事的卻系『唔好睇』,又成了了一件公關災難。

如果是美國 FBI, 我很難想像他們成功破獲販毒集團之後,會影大合照。唔好講甘遠,如果香港飛虎隊、G4,等等, 他們執行完任務,會影大合照嗎?

香港警察拍下這一張照片,就把自己降格成了第三流部隊。

有人吹雞叫影相的那刻,可否有個醒少少的高級警司有威嚴地去制止這件事情發生呢?至於警務處處長曾偉雄的回答『人之常情』。Come on, 無叫你一定要懲罰影大合照的警察,但系呢件事情應該系定性為『unprofessional behaviour』,話警察內部會檢討呢件事,然後你地自己內部開個會,叫D警司唔該帶番個腦返工咪算咯。

點解件事,可以由上至下,由下至上,都收尾得甘肉酸呢?

3 則留言:

Extant 提到...

係好難睇但咁又點? 警方,政府根本就是一幅你奈我吾何的態度。沒有爛,只有更爛。

匿名 提到...

其實好多人(尤其是香港人)做完大proejct都會影大合照. 不少律師醫生會同client會照, 建築師工人會同落成的大樓合照, 好多佔嶺人士市民又係影一大堆相, 根本同professional沾不上邊. 相信有些飛虎隊如果不是因為蒙面, 都會影相, 況且而家又唔係全個警隊一起影, 香港人而家下下針對警隊, 對社會無好處.

imak 提到...

此舉可被定性為"inappropriate".
今日蘋果咁啱有醫生手術室影SELFIE, 藍屍係咪又覺得無問題呢?

醫生手術室玩selfie 「不尊重生命」http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/china/20141221/53254216