2009年9月9日 星期三

生左先算


许多女人都未必会考虑结婚这条路, 但生儿育女对于某些女人来讲是天性, 正如计时炸弹一样, 时间一到, 母爱便彭彭声爆发, 结果有你无你, 生左先算.

生完可以考虑结婚, 继续拍拖甚至撇开生父. 男人沦为精子供应者, 不知道算是幸运还是不幸.

10 則留言:

C.M. 提到...

Errr... 邊個咁唔好彩俾你chap左呀?

Betty 提到...

哈...见到身边有D识既人的case, 借题发挥囖来讲吓姐...哈哈哈...

我份人最憎细路, 唔好搞我.

L L 提到...

精子供應者?

去家計會捐精的才算罷。

Ebenezer 提到...

妳想話搵人配種嘅事呀嘛?

Fong Pau Teck 房保德 提到...

good good

shizuoka2002 提到...

C.M.

妳覺得俾瓶妹妹Chap果位仁兄係唔好彩咩~~~~~~!?:P

Daniel.

richmapoor ma 提到...

母愛突然氾濫, 真的什麼事也做得出來的!

C.M. 提到...

Daniel:

哈哈,真係幾唔好彩架,隨時仔又唔要公又唔要,要做單親爸爸... 嗚嗚

gggg 提到...

我真係諗過,不過未婚大肚,旁人的私語,在我這個諗到做一世的機構,分分鐘唱一世!

我份人最憎细路...唔會,自己生的骨肉,唔會討厭的。好難討厭自己的仔女,生左出黎只會愛他/她猶不及。

我想生,想建立家庭,如果有人肯同我生。

Betty 提到...

我边有资格飞人吖, 比人飞就有...哈哈哈哈哈....