2012年2月25日 星期六

陰盛陽衰 未婚中女較男多

陰盛陽衰 未婚中女較男多

明報明報 – 2012年2月22日星期三上午5:13

【明報專訊】香港「陰盛陽衰」進一步擴大,撇除外傭,香港每1000名女性只有939名男性,雖然整體適婚男人仍較女人多,但全港9.57萬40至49歲從未結婚的「中女」,若要在同齡男性找一個從未結婚的對象,實欠3000男士,不夠分配。

每1000女性對876男性

2011年最新人口普查數據顯示,在整體人口中,每1000名女性只有876名男性,較2001年的960名大減,其中除了0至24歲年齡組別是男多女少,其後所有年齡組群均是男少女多。若撇除外籍家傭人口,每1000名女性對男性比例,亦由2001年的1012人,減至去年939人。

在20至49歲適婚人口中,46.8%男性和38.7%女性從未結過婚,當中40至49歲從未結婚中年女性共有9.57萬名,相對同齡從未結婚男性只有9.27萬名。統計處長歐陽方麗麗指出,50歲以上未婚男士人數其實較女士多,能否找到結婚對象亦涉及很多因素,不能單從男女比例數字衡量適婚男女人數失衡。

至於港人初婚年齡中位數,則由2006年男女分別為31.2歲和28.2歲,變成2011年分別31.1歲和28.8歲,多年來男女初婚年齡差異均為約2.5至3歲。

--------------------------------------------------------------------------

睇到呢类新闻, 快生BB或者刚刚生左的朋友们要注意了. 香港的教育制度是彻底失败, 不能依赖. 如果生女呢, 两文三语绝对唔够用, 最好学多几种外语, 十几岁就送去欧美, 走左唔好番来啦! The City is Dying! 生男仔就简单D, 学好国语就得啦. 有文化D就过台湾沟台妹, 再唔系北上沟北妹, 大把世界!

各位父母, 仔女未够三岁就要好好部署, 千万不要让小朋友输在起跑线上.

11 則留言:

匿名 提到...

好在你一早上左岸,未上岸的姐妹仲要搵時都幾煩!

若缺齋老人 提到...

你仲後生,我都係出左來幾年先明白我老師點解臨老都想番香港、落葉歸根的心情。

passerbyvera 提到...

這939名男性還包括了gay,所以實際剩餘的其實更少!未上岸的香港女性好慘呀>__<

匿名 提到...

小瓶子咁多stock都唔益下街坊... -0-

Betty 提到...

点解我会上左岸既? 响海到漂浮紧哦!

匿名 提到...

下!上完又咁快落番水?

匿名 提到...

未婚中女好多係醜女, 一世都嫁唔出, 其餘一部份係女同志, 唔會嫁人, 剩下嘅靚女, 仍然好搶手, 絕對唔使怕, 唔會攝灶罅.

匿名 提到...

其實而家都有不少人選擇一個人生活, 單身也是一種選擇, 倒是過多二三十年人口老化才是大問題.

匿名 提到...

betty便是不需要男的那一種

Betty 提到...

2012年2月26日下午5:40匿名: 一句到尾, 都系睇样...哈哈哈...

但我又唔觉得自己系靓嗰种, 所以大镬!

匿名 提到...

"我又唔觉得自己系靓嗰种"

好多靚女之所以嫁唔出, 就係因為自覺係靚女, 然後恃靚生驕, 咁就大鑊! 唔覺自己係靚女嗰種, 最搶手.