2010年6月29日 星期二

转载: 上床作比喻, 5分鐘明白起錨

阿媺︰阿媽話只可以同老公上床, 我同你上床, 你係咪會同我結婚架?

阿權 ︰咪話左會囉, 搞左野先啦!!

阿媺︰ 咁幾時結婚呀?

阿權︰你唔同我上床, 我點話比你知幾時結? 搞左野先啦!!

阿媺︰你無計劃結婚, 我唔可以立亂同你上床喎!

阿權︰你唔同我上床, 我又點計劃幾時結婚呀?

阿媺︰咁等你有計劃, 我先同你上床啦!!

阿權︰你唔好咁激進啦, 上床已經向結婚計劃行前一大步啦, 唔通你想原地踏步, 淨係拖手嘴嘴咩?

阿媺︰破左處, 無得返轉頭果喎, 我寧願原地踏步, 好過行差踏錯!!

阿權:結婚係上床之後既事!! 我地如果淨係諗結婚一路都唔上床既話, 我地係唔會有進步架!! 結婚呢D野到上左床之後先算啦!!


阿媺︰如果唔結婚, 我點可以同你上床??

阿權 ︰我阿爺已經響家法講明, 上左床之後一年後就可以註冊, 三年後就可以結婚, 你唔可以推翻我阿爺既決定


阿媺︰你阿爺丫! 咁你同你阿爺上床啦!

阿權︰而家走向結婚既大門就已經打開左, 我希望你唔好再同你果d老姑婆同道人將結婚同埋上床綑綁


阿 媺︰咁如果上完床, 你唔結婚就走左去, 我又要同第二個男人上床, 我要同幾多個男人上床先結到婚?!

阿權︰我對你既承諾係唔可以跨 越下一任男朋友既任期, 但我阿爺已經清晰表明左上左床之後一年後就可以註冊, 三年後就可以結婚. 根據我最近問d親戚做既民意調查, 贊成你同我上床既百分比係多過反對, 你點可以漠視民意呢?


阿媺︰個調查仲有問, 你未承諾幾時結婚前, 唔好同你上床, 反對佔六成喎, 咁你又點睇? 同你拍拖果時, 你已經話以結婚為前題交往, 我先答應同你一齊喎, 仲要下一任?

阿權︰(發爛渣 mode) 其他男人畀d掌聲黎聽下, 話畀呢d女人知, 我地呢d男人係大多數, 你地係少數

阿權︰(繼續發爛渣mode) 請你呢d女人正視民意, 唔好再阻住傳宗接代呢個巨輪前進, 要起錨!!! 起錨!!! 起錨!!! x 2036

起頭!!! 起頭!!! 起頭!!!

阿媺:寧願原地踏步, 都不要行差踏錯!!

8 則留言:

過內人 提到...

你居然quote 呢個出嚟呀……呵呵!

搵日見到面我串爆你先。

Hana 提到...

搵日見到面我串爆你先。

x2

(實在太多位俾人串呀!)

hkeric 提到...

明明傳統係結左婚先上床喎

黑人 提到...

/_\

kenkachemhazard 提到...

咩係傳統,由阿爺決定架

hkeric 提到...

傳統係前人嘅習慣

Betty 提到...

>>> 實在太多位俾人串呀!

Really?

匿名 提到...

(梗係,你話反對起錨既,會有幾多個接受唔到上床先結婚呢?)

--今次匿名