2011年5月29日 星期日

搭訕的技巧


今天中午时段, 在下在尖沙嘴海傍附近的树荫下提着一本书阅读. 一名男子坐在我附近, 一会儿后, 他开始搭訕.

某君(很细声, (听不到!!!): 「..............」

小瓶子(坐近了一点):  「0恩???」

某君(仍然很细声, 带点不自然的口吃): 「小姐....你.....一个人响度睇紧书呀?」

小瓶子:  「系呀.」
 
某君(仍然非常细声): 「我.....可唔可以同你......倾下计呀?」

小瓶子(摇头):  「喔....但系我想继续睇书哦....」

某君: 「但系.....但系......我好想同你倾下计哦....」

小瓶子(坐开左):  「唔啦, 我都系静静地睇书.」

相信此君真的是鼓足了勇气才开的口, 但这样的opening, 极度需要磨练. 正所谓只要有恒心, 铁柱磨成針.

只是, 碰巧在下对于做磨石的兴趣不大而已.

5 則留言:

匿名 提到...

都話左小瓶子多人追,只是食晒檸檬

CA 提到...

就算有行動,女仔如果覺得對方根本唔eligible就唔會放入chaser list而直接放入ignore list,所以當無人追過! :P

匿名 提到...

咁唔怪得小瓶子話冇人追,原來是太多人在佢自己不知不覺中食左檸檬!

匿名 提到...

唔知版主可否開個 topic 講下搭詘之道呢

Betty 提到...

朋友圈入面无人追吖嘛!!!!

遇上这等好事, 一定要拿出来曬下, 以解中年剩女的危机感.

香港地搭訕其实都几艰难, 因为无甘既culture.

我觉得男仔唔好就甘0向街上面搭訕, 很try hard. 参与多D唔同既活动, 响参与过程之中认识多不同的人, 扩阔社交圈子. 而且参加活动又可以从活动里面发掘话题, 唔需要勉强没话找话说. 甘样会自然好多.