2008年12月16日 星期二

地球停转日



昨天与朋友看了这套电影. 这套片好像帮Obama做势一样, 不停重复 "We can change", "Please help us to change". 如果在Obama 竞选胜利前上映, 可能会带来些政治争议.

这套片的内容与《明日之后》类似, 希望人类反思破坏地球后果. 《明日》讲的是地球会自我调节, 气候大变而令大部分人类死亡. 而《地球停转日》是外星来客为救地球而杀光地球人. 然后, 大规模的破坏后, 人类还是没有灭绝.

我觉得《明日之后》比好看, 可能我不喜欢一个拥有类似"神"力量的外星人来地球做终极审判. 而且此片的故事感觉太卫斯理, 虽然配合Hollywood 特技, 但故事内容方面还是太out.

11 則留言:

卡臣 提到...

「我已啟動毀滅程式,一開咗就熄唔到......等我試吓熄先,咦!又熄到喎!」

匿名 提到...

太科幻既片我不太喜歡(頭腦簡單睇唔明呀)!

Betty 提到...

卡臣:

其实系轻而易举就可以熄到. 奇系奇在点解嗰外星人(审判官), 可以甘容易就被感动到.

Betty 提到...

自由行:

D 故事看不明白, 并不是你的问题, 而是故事本身充满矛盾.

聶秀康 提到...

究竟點解重會睇呢類戲?主角?內容?

Betty 提到...

因为有人约去戏院看戏, 而我觉得特技片才值得入咯.

否则安在家中上网看, 大把戏啦.

L L 提到...

吓,咁我唔睇咯!

Betty 提到...

看你看戏的purpose 是什么啦, 如果为了捉女朋友入戏院, 摸下她的玉手, 甘都OK.

L L 提到...

唓,摸下她的玉手要入戲院?貪黑牙?

好幾年前我有個女友,入戲院就梗潛隻手入我心口取暖,哈哈,咁就要!

eric 提到...

"而且此片的故事感觉太卫斯理, 虽然配合Hollywood 特技, 但故事内容方面还是太out. "

舊戲翻拍,梗喺out啦。

"好幾年前我有個女友,入戲院就梗潛隻手入我心口取暖,哈哈,咁就要!"

我倒想喺個女仔嘅心口潛隻手取暖。

Betty 提到...

好幾年前我有個女友,入戲院就梗潛隻手入我心口取暖,哈哈,咁就要!<----边个隻手潛入边个心口吖? subject 同 object 是否掉转了?