2010年8月11日 星期三

便宜莫贪

昨天上班时, 有几个人拿着维他奶/维他柠檬茶派街坊. 平时这些益街坊卖大包的行动, 必定很多人围着来抢, 正所谓执输行头惨过败家, 有免费饮品派唔攞对唔住自己啦.

但昨天, 一个人也没有也没有上前去拿这些饮品.

除了....我.

一手接过一包维他奶, 递奶给我的小姐马上拿着一叠问卷上前, 我再瞄瞄她身边的行李, 才发现原来是某某保险推销.

结果, 我马上把手上的维他奶还给她, 然后逃之夭夭.

3 則留言:

過內人 提到...

呵呵,若果無寫明/講明拿了飲料一定要做訪問,我實乜都唔講,但嘢照飲。

我至憎呢啲人,要又當成係派,但又要做訪問。點解唔正正經經寫「做完訪問先派」呢?

Betty 提到...

这是一种心理战术, 白白拿了别人东西, 内心会对对方产生一种内疚感. 所以当对方提出一个不是太艰难的要求(例如做问卷)时, 就会自自然然答应.

如果拿了饮品还拆了出来饮, 就会变得骑虎难下. 幸好, 我还未拆, 可以完壁归赵.

過內人 提到...

我知你講乜,等你落咗疊先……

點解唔正正經經寫「做完訪問先派」呢?

我意思咪係話佢哋唔正經。反正你不仁我不義,情況就同阿珍事件一樣,我咪繼續落嚟「騙吃騙喝」,個個都係咁,你自然唔會開零團費團。