2008年9月24日 星期三

东亚谣言


如果有人send SMS /MSN/facebook/email 给我, 话东亚唔掂, 我将嗰 SMS /MSN/facebook/email forward 比成张list的朋友, 算不算恶意散播谣言?

今日一收到消息, 老细马上冲入来我间房, 问我有没有东亚户口, 并且将嗰消息讲晒比全公司人听, 话如果有人想出去排队拿钱, 可以马上去排. 我老细甘做, 算不算是恶意散播谣言?

如果甘样都算系, 不如索性拉晒全香港人坐监, 大家一起吃大锅饭啦.

2 則留言:

陳大文部落 提到...

情況和無聊 email 無限 forward 一樣,一傳十,十傳百,大家都唔會問點解,只會收,睇完就信,就係咁簡單。

Betty 提到...

所以报警只系一种姿态, 实际上警察系无可能拉到源头.