2009年4月21日 星期二

裸睡



最近天气开始炎热, 但又不想开冷气. 开了风扇, 脱光衣服(不包括内裤)钻进冷气被里面睡觉, 非常舒服.

30 則留言:

雪山飛狐 提到...

在挪威热的时候反而不能裸睡, 醒来会全身出汗.

L L 提到...

我裸睡了廿幾年。但男人裸睡,沒看頭!

Betty 提到...

你地会唔会除晒先?

hehehahavevewawa 提到...

瓶子姑娘,妳唔好經常裸睡呀,咁係會惹鬼上身嫁,只有D畜牲先至唔著衫訓覺,好似我屋企隻貓咪係囉.
如果朝早醒來,發現自已睡在地上,又或是昨夜的夢境異常詭秘,醒来会全身出汗...這樣,妳就要小心了,唔信的話,除埋條底褲試下囉.

Plastic G 提到...

報紙話膊頭著涼會訓矮頸, 裸上半身睡記緊要蓋好被啊!!

匿名 提到...

樓主,妳為人豪放,性慾異常強,難怪難怪。

聶秀康 提到...

瓶子
裸睡+絲質床單枕套才是王道!

另:有冇睇埋Notting Hill?
中譯好似擇星情緣都好睇.

hehehahavevewawa 提到...

上面的匿名人士,為什麼說瓶子姑娘在家裸睡為豪放呢?比起章子怡,佢仲差一條街喎.
還有性慾異常強...這些東西很私人呢!公開地說不太好啊.

assenav 提到...

我裸睡(僅穿内褲和sleeping bra)了好幾年,現在穿了衣服反而睡不着,這玩意兒,會上癮的。喀喀!

不過3耳,我反而喜歡棉質牀上用品,不夠純正的絲質用品,會讓我皮膚敏感。

南蠻人 提到...

我不能啦,有老豆老媽一起住,老媽最喜歡無端端走入我間房或開大度門。

eric 提到...

穿内褲睡也不算是裸睡吧。

雪山飛狐 提到...

不脱光又怎算是裸睡呢?

匿名 提到...

呢位女部主發圖都頗露骨.

** 飛雪素素 ** 提到...

我覺得左邊圖中個女仔很漂亮oh~ 我喜歡~

Betty 提到...

裸睡同性欲强好似无乜关系哦. 不过性欲强都系一件好事吖, 我觉得起码比性冷感好.

我系自己间房自己张床上面裸睡唔叫豪放吖? 你冲凉驶唔驶除衫吖? 如果你冲凉要除衫, 甘叫唔叫豪放吖?

我睡惯了绵质被和床單, 最近才把枕头换上丝质,年纪大啦, 费事压到成面皱纹. 不过全部床上用品换上丝质成本太贵啦, 我唔会甘做.

自由行 提到...

你冲凉驶唔驶除衫吖? 如果你冲凉要除衫, 甘叫唔叫豪放吖? x 2

夠膽就用正名出post, 又要出聲又用匿名. 無膽鬼.

grumpy 提到...

這樣睡很容易經常令肩膀著涼﹐以後容易得“五十肩”。

Betty 提到...

有利有弊...

我暂时都系试下, 未必日日都会, 冬天就更加唔会...

陳大文部落 提到...

關於冬天裸睡...

如果做張被夠靚的話( 例如鵝毛果種 ),係好輕好暖的,裸睡係非常舒服。

冬天著一堆衫來訓覺,反而不會很暖,因為體溫只局限在衫裡面,而且穿一堆衫很臃腫,不舒服。

冬天開小小暖爐( 恆溫 ),配合裸睡,係無得頂的。

女人睡覺時還戴著胸圍,令身體不能在睡眠時作胸脯增長。( 這論點在香港是無人信,寧願信用胸墊 )

陳大文部落 提到...

[ 五十肩 ] 其實和裸睡無直接關系。

平時手臂等有足夠活動,基本上是可避免「五十肩」的。

題外話,裸睡和是否性慾強弱無乜必然關系,即等於有男人喜歡看看靚女未必等於是色魔,道理一樣。

又或者有人很逗得小孩子喜歡,咁又可唔可以話人「攣童」呢???

還有,文中的圖片有幾露骨....? ( 好平常嗟 )

Betty 提到...

我响屋企入面, 一向都唔带胸圍.

wiwiana 提到...

絲質枕頭和一般的真的不同嗎?? 聽你這麼說﹐令我也想去買一個啊。

我也覺得只穿undie睡覺是很舒服的事! 夏天更涼﹐冬天更暖﹐而且轉身時不會覺得被衣服纏著!

不過我都係到外國以後才開始這樣。在香港跟家人住﹐雖然家人不會無端開門﹐但感覺好像不太方便啊。

Betty 提到...

你可以去国货公司买布, 然后找修补衣服的裁缝做.

无乜花式的话, 0.8M够晒一个枕头有凸架啦, 当然, 你自己量度下需要的尺寸啦.

匿名 提到...

難道匿名不是名嗎?這裹的人難道不是也用網上虛名麼?

匿名 提到...

妳登這話題都預左人來9up,以為你夠勇乜都肯講敢登,有乜責任要負?你先排都係將朋友私事登出來,被人鬧poor guy.那你又負了什麼責任?還不是在死撐,道歉都冇聲.吾係個個人都有google a/c如果你吾歡迎匿名留言就干脆祇許有a/c留言啦!至於亂up大家都半斤八兩.

匿名 提到...

好遺憾,對於妳的自以為是,終會自招惡果.
妳的所謂邏輯也好嚇人!也像個潑婦!

匿名 提到...

其實我真係沒寫blog!祇係公餘有空才上網,看了妳個blog個多月,覺得妳幾真乜都講,又個人幾開朗咁樣,我都吾係想同妳鬧交!
或者係對妳吾太了解至產生誤會!

匿名 提到...

但妳自恋自大,终日以不成逻辑之逻辑口出狂言,不愿反思亦不足为奇

匿名 提到...

啊!那麼多匿名.我係6:02匿名===叫桃子
不是6:42,我不會打簡體文.

匿名 提到...

妳这一类人,怕且老豆老母叫你反思你亦不会。不然,妳早已反思过,亦不会这样子。

睇blog乃我自由,不用你提点