2009年4月5日 星期日

Peaks And Valleys


今早做完 Yoga, 经过大众书局, 想起这双手虽小介绍的这本书: "Peaks And Valleys", 便买了回来看. 薄薄的一本, 一小时看完的书, 卖HK$199!!! 如果不是这双手虽小推荐, 我真的不舍得买哦.

回家后, 一边开着 Andrea Bocelli 的音乐, 一边看这本书特别有 feel.

虽然书里面讲的都是老生常谈, 但当我们面对人生顺境逆境时, 往往都会忘记最 fundamental 的principles. 透过书中一个简单的故事, 正好可以提醒我们在 ups and downs 要保持什么心态及做些什么.

5 則留言:

Leona 提到...

謝謝捧場啊
:)
我以為沒有人會被我打動呢

我買之前去過多家書店"格價"
最便宜是三聯,$160
最貴是Relay,$200

不過,買書不同買手袋,是投資的一種,貴少少都值得既

Betty 提到...

大众系HK$199, 都几贵哦... 不过我顺便Join 0左 membership...有嗰八折.

市場維京人 提到...

家下 hard cover,$199 其實真係都幾貴。唔知會唔會出 paperback?

Anyway, 都唔排除過兩日買嚟睇下。

Cheers!

Betty 提到...

你响香港就比嗰地址来寄过去, 你睇完寄返来, 来回邮费都系 within HK$20左右.

市場維京人 提到...

小瓶子,

多謝你咁慷慨先。不過我驚我睇完都未得天光,家下個 reading list 長到阿媽都唔認得呢。

加上個人對擁有一本書有強烈嘅佔有慾,暫時唔會問你借住 lu。

Anyway, thank you, from the heart.

Cheers!