2010年1月24日 星期日

09香港栋笃笑 O靚模袭地球



修正番之前的观点先, 因为我都顶唔顺无睇晒.

詹瑞文的喜剧不及黄子华.....一个字, 闷.....

8 則留言:

爆炸頭 提到...

無咩笑位﹐睇左少少就無心機睇

Betty 提到...

我都系...哈哈..结果返去睇返黄子华.

南蠻人 提到...

去年睇過一次詹瑞文,睇咗成場都唔知有什麼好笑. 但始終佩服他吸引到不少人入劇場.

陳大文部落 提到...

純粹個人觀點( 真係純粹個人 100% personal 感覺、無權威性,唔好爭拗、我都唔會反駁):

我覺得黃子華果啲笑位好睇好多,係「會心微笑」果種,而且子華果種揶揄方式,係會用腦諗,高深啲、但又有深度啲,又唔會隨便捉某些對象來誣衊和嘲笑。

但詹瑞文就屬於屎尿屁,似抄電台爛 gag和抄 TVB 低級娛樂賣笑 + 亂嘲笑別人+ 肉麻爛 gag果種。佢果啲所謂「笑位」只係捉一啲對象嚟唱臭,無乜內容。

笑o靚模?當然啦,要吸引中年港女 / 師奶客嘛。

PS : 詹瑞文我睇 15 分鐘俾多佢....

馬沙 提到...

之前睇過佢DVD兩次,次次睇到未夠一半已經頂唔順關機.....

註: 平時睇好多爛片都可以頂到尾...

黑人 提到...

占睡文係形體動作出身,本科修小丑
寫劇本佢唔耍家,假如part到黃子華就可以互補長短,黃子華就倒轉,演咩戲都係果個款

Betty 提到...

占睡文太骄傲啦, 现在有甘既出头之日, 唔会肯拍人地.

而我又觉得黃子華如果拍占睡文, 会 cheap 晒咯, 我好中意黃子華架嘛....黃子華靓仔甘多......

kitty 提到...

覺得占睡文好市井太焯頭啦!都後鐘意子華多d.