2010年1月23日 星期六

如何名成利就

与同事吃早餐吹水, 谈80后有什么发围的方法.

小瓶子: 「我觉得陈巧文条路系得哦, 迟D从政选垃圾会议员, 底薪都有六七万一个月吖.」

同事A: 「系咯, 长毛都系抬棺材抬出来架嘛.」

小瓶子: 「你有无去示威?」

同事A: 「有, 但系我坐响后面.」

小瓶子: 「拿, 你呢D 唔掂啦, 见到camera 应该冲上前面, 抢左警察D 胡椒噴霧噴警察吖嘛, 甘就有D 机会发围啦.」

同事A: 「吓? ...............」

小瓶子: 「一系如果靓既话, 行周秀娜条路, 短短一两年都搵到过百万.」

总经理: 「周秀娜都唔系好靓之哦.」

小瓶子: 「拿, 所以话, 就系唔多靓但有包装都可以行呢条路.」

同事B: 「甘即系靠脱就得啦.」

小瓶子: 「唔系波, 除衫既人甘多, 但得佢一个跑左出来. 而且, 成日话佢除衫, 佢都无露三点吖. 就好似揽枕呢条桥, 原来系某嗰朋友諗出来既, 哗, 赚几多吖.」

总经理: 「但系输晒名声呢.」

小瓶子: 「唔觉咯, 我觉得佢有脑咯.」

小瓶子: 「一系好似港姐 Erica 甘, 先同无线反面, 出晒名之后, 又响 youtube 拍片教人化妆, 现在搵到第一桶金就可以开铺做护肤品生意啦.」

同事B: 「你讲D case 全部都系女仔, 甘我地D 男人点发围吖?」

小瓶子: 「男人? 无諗哦, 你地自己执生啦.」

8 則留言:

kenkachemhazard 提到...

所以港男實死無生,完。

篤篤篤撐 提到...

男人, 當然等女人發圍之後咬老軟 !!

文見鸞 提到...

女人想發達最快手段係做鷄.

Betty 提到...

其实我当时反应慢左, 男人, 当然走去学风水啦!

黑人 提到...

風水都未夠
加埋性交轉運就差不多

不過最驚係個客原來搵左好多師傅轉運
惹到周身病,到時輪到師傅行衰運!

Betty 提到...

that's why you need to wear 0.02mm.....

Wander Cat 提到...

小心轉得太多又轉番轉頭

Quality Alchemist 提到...

男人只有靠實力. 十年寒窗, 加十年功.