2010年1月28日 星期四

Anger Management



这就是一个人无法控制自己的 Anger (无论客观事实是否合理) 的状况.

当我在大陆成班同事吃饭看电视时, 见到这条新闻, 大家一哄讨论的并非是该女子如何「港女」. 而是, 为什么堂堂大汉可以被刮一巴后当场晕到?

香港的警察, 是泥做的吗?

13 則留言:

雪山飛狐 提到...

他们看足球看得多, 电视里面的足球员都是这样的.

匿名 提到...

這個差佬全無自我保護意識, 竟毫無反應讓人摑一大巴掌, 假若對方是悍匪, 很容易就會殉職.

Betty 提到...

甘又讲返转头..如果系悍匪, 就唔会甘无防卫意识呱...

匿名 提到...

悍匪唔會喺額頭鑿住"悍匪"兩個字, 差人喺執行職務時一定要有充分嘅防衛意識, 唔係就好危險.

方潤 提到...

所以「襲警」超容易

第日行街見到差人記得彈開十尺遠啦

過內人 提到...

佢坐低咪有理由驗傷,跟手咪落到案囉。

好似辦公室,無無為為要填張form咁啫。一睇就知乜事喇,咁都仲要囉嚟討論。

匿名 呢啲思維,即係好似同屋企人住都最好要提防你老豆老母會殺咗你,每晚食飯都要驗一驗煲湯,以免老母會放毒落煲湯毒死你嘅心態。

匿名 提到...

過內人 的思維混亂, 比擬荒謬, 正常的家庭是樂天倫之所, 成員豈要互相提防?

過內人 提到...

誰說家庭必然是樂天倫之所??

兄弟反目、夫妻不和等情況周時可見。

反之而言,社會也有和諧的一面。

香港是全球其中一個治安極好的城市,警察信任市民不會以暴力還抗警察執法。要不然的話,香港警察便會以巴西警察慣常的執法方法,這也是香港普遍市民不希望見到的事情。

過內人 提到...

正如你所說:「正常的家庭是樂天倫之所, 成員豈要互相提防?」

所以我答你:「普遍市民被警方懷疑酒後駕駛,最多都係唔吹機,唔會無o拿o拿打人,警察豈要提防呢啲非暴力罪行疑犯作出具攻擊性的行為?」

Betty 提到...

哗, 稀客哦..

匿名 提到...

過內人,

正常家庭係唔需要互相警惕, 兄弟反目、夫妻不和就當然唔係正常家庭. 酒後駕駛者打人, 一啲都唔出奇. 差佬要做得稱職, 執勤時候一定要有最起碼嘅防衛意識.

過內人 提到...

咁呢個係你睇法,屬無絕對答案嘅程度問題。
但你用呢樣你指出我「思維混亂, 比擬荒謬」,就好無邏輯。

匿名 提到...

用唔正常嘅家庭情況來比擬差佬執行職務時嘅處境, 仲唔係「思維混亂, 比擬荒謬」?