2010年2月10日 星期三

曼谷之旅

刚刚由泰国曼谷回来, 是次旅游参观了皇宫及数座佛庙. 虽然建筑宏偉, 不过对于我这种无甚文化之人, 一觉睡醒后便遗忘了啦!

能够印在脑海的事情:
1. 原来四面佛是在 Burberry 店铺前面. 这个 cross over 真系无得顶!
2. 原来街边鱼旦河甘好食, 30bahts 一碗, 港纸HK$7.3 咋!
3. 一锅鱼翅, 啖啖翅再加两碗燕窝先至系1100bahts, 港纸HK$266.3咋!
4. Queen Diary 的雪糕好正吖, 一个 medium size 先至 35 baths (HK$8.5), 我地食左两次!
5. 由于酒店包早餐, 所以早上吃饱饱, 有时连午餐都无乜点食, 跟住晚餐扫街, 好正吖!
6. Join local tour 游船河玩左半日, 两个人的团费系500bahts (HK$121).....有导游及司机全程接送哦!
7. 搭 skyrail 及地铁去玩好方便咯, 又平又唔会塞车.
8. 晚上与男友去红灯区, 睇左场SM show, 男朋友好 high 咯, 有相为证! 哈哈哈 !!!

(设计图片)

9 則留言:

Hana 提到...

>晚上与男友去红灯区, 睇左场SM show, 男朋友好 high 咯,我地食左两次!有相为证!


两次咁少?唔信!

Betty 提到...

哈哈...断章取义吖...哈哈哈...

肥蘇 提到...

一小时内两次

Betty 提到...

系吖...嗰 show 大概15分钟, 跟住同D 女仔0爹左一阵, 响嗰度影左几张相...一小时内high 左唔止两次架 !

C.M. 提到...

>>我地食左两次!...

點解唔見呢句!!!

自由行 提到...

泰國好玩呀! 我都好鍾意去!

Betty 提到...

C.M.:

食左两次系讲紧雪糕吖!

自由行:
泰国D野平, 食野买野唔驶就住就住嗰下开心吖嘛!

過內人 提到...

食雪糕…小心滴落心口喎。

Betty 提到...

好多幻想甘哦...食雪糕0即, 又唔系食雪卡...