2009年7月24日 星期五

哈利波特–混血王子的背叛

mov

看完后, 想帮另它起一个名字《哈利波特–混账电影的沉闷》

我本身对Harry Potter 的小说没有什么特别兴趣, 以往Harry Potter 的电影有看, 但看完通通忘记得一干二净.

这套, 可以算是本年看过的经典.........沉闷电影.

一个不怎么样厉害的魔法竟然用了大量篇幅去描写, 再加上几个主角少男少女的感情无无聊聊地穿插其中. 电影院内, 阵阵的鼻鼾声此起彼落. 开场一小时后, 人们开始三三两两上洗手间, 好一阵子都没有回来.

我的朋友忍不住犯下看电影的大忌, 扭头向我说: 「你睇下, 隔离嗰个訓到"缺缺"声. 」

突然嘭的一声, 有怪物从水中弹出. 报应马上来了, 在没有心理准备的情况下, 我朋友高声尖叫. 邻座的人就算不被电影的音响效果嘈醒, 也应该被我朋友吓醒了.

我笑着说: 「拿, 訓觉啦, 导演较好左呢嗰时间叫人起身架啦.」

这就是全晚最精彩的地方.

15 意見:

篤篤篤撐 提到...

HARRY PORTER的傳統是悶, 我冇一套可以捱足全場 !!!

小瓶子 提到...

但唔知点解, 好多朋友都对Harry Potter 的电影好有兴趣.......

事实上, 这本书非常畅销, 我想有其原因, 因为我没有看过, 不敢下定论.

可能是电影闷罢了, 看书反而精彩也说不定.

Dan Brown 的那些书, 本身是非常好看的, 电影版却很无趣.

李小龍 提到...

我以為只有我一個覺得悶,原有仲有其他人..

電影特技退步,失敗。

陳大文部落 提到...

即咁,蝦你波凸呢,開頭兩套都幾好睇,係幾過癮,但到左「扯火杯的考驗」,就真係好能夠悶。

套套差唔多,主要都係講下阿波凸玩下法術呀、玩下碌魔法棒棒呀,飛下天呀,阿妙麗又媾下佢呀,悶悶地食獵味。


我反而想睇波凸個 friend 阿衛斯里嘅故仔,我覺得佢反而會幾過癮。

小瓶子 提到...

你话倪匡?

陳大文部落 提到...

唔係倪匡。蝦你波凸有兩個 friend 嘛,一個妙麗,另一個咪衛斯里囉。

小瓶子 提到...

是吗? 无留意也无兴趣...哈哈哈哈哈...

小瓶子 提到...

点解你又对佢有兴趣呢?

陳大文部落 提到...

嘩妳果啲「哈哈哈哈哈哈哈」<---唔知點解好詭異....


我無話對「衛斯里--榮恩」有咩興趣,我覺得佢呢個角色幾過癮咁解嗟。

richmapoorma 提到...

我反而對西方小孩為這個故事著迷的原因感到興趣.

小瓶子 提到...

书我无睇, 可能小说真系写得几好.

小瓶子 提到...

哈哈哈哈哈....当我笑紧打字, 就会打呢几嗰字啦...

南蠻人 提到...

本書真係好好睇!我有齊全套。要借問我。

沒有留言: