2009年8月4日 星期二

抱抱0靓模

哎...为什么权相佑/吳彥祖/金城武唔出揽枕呢? 价钱相宜的话我一定会帮亲哦.

18 則留言:

自由行 提到...

我都係咁話!! 仲要唔俾其他人觸碰!! 哈哈

Betty 提到...

系咯系咯...哈哈哈哈哈....

聶秀康 提到...

真係有得出會吾會一齊去會展排隊攞簽名...
一定好壯觀!

自由行 提到...

我想要香吻多d!! hehe~~

Betty 提到...

隔住胶片都无所谓...哈哈哈...

同陌生人搞野都用套啦..我相信周小姐系想帮手宣传健康信息.

林忌 提到...

其實我都唔明
真係識幾個靚女好鍾意周秀娜...

差在佢冇叫我買本寫真集咋..

Betty 提到...

写真集点够喉吖? 要个揽枕起码有D手感.

陳大文部落 提到...

为什么权相佑/吳彥祖/金城武唔出揽枕呢?


>>> 係有嘅,吳彥祖我唔知,但權相佑、金城武係有好多產品嘅,包括攬枕、人型 1: 1 海報,床單都有,你點用都得嘅。

只係一幅大相( photo) 印落去之嘛,唔好話我話,香港落後嗟。

人地日本乜能都有啦。韓國都唔少喎。

Betty 提到...

系0羊? 真系唔知哦...边度有得买?

佚名 提到...

小瓶子呢個都係一個好建議
可能遲d會有架啦!
財路來wow!

Hana 提到...

我就實在好多,如果权相佑/吳彥祖/金城武唔出揽枕都賣$598的話,哩啲錢我宁願買震蛋。

Hana 提到...

冇做校對,要剔走個唔字。

haha

陳大文部落 提到...

.边度有得买?


>>> 香港係無嘅,日本同韓國都好普遍,唔係咩特別嘢。


Um...震蛋方面....最新款有 5 段變速 + 遙控 都係 $3xx 左右,而 USB 供電(方便外出 Notebook 插電 )的都係 二百幾,非常方便。


PS : 香港落後嗟。

韻味熊貓 提到...

陳大文部落 提到...

有冇搞錯,為何要USB供電?又不是MP3機,要下載音樂.哈哈!

最新款有 5 段變速
你好似在講跑車.哈哈!

匿名 提到...

枕頭
http://pict.corich.jp/img_pict/l/2009/02/19/omoshiro2019.jpg

Betty 提到...

揽枕系一种 Fantasy...

而震蛋系另外一种官能刺激...

功能唔一样吖.

Hana 提到...

所以咪話我就實際啲囉!

成日Fantasy...漫漫長夜點過吖?

hahaha

Betty 提到...

哈哈...可以两样一齐用既...哈哈哈...