2009年9月15日 星期二

You Don't Mess with the Zohan


呢套野对于我来讲, 都系太过夸张左D.

为什么 Zohan 要一路剪发一路 has sex with women? 我唔系太明呢嗰 point. 呢部分令人有D反胃既感觉.

以色列人真的是那么性开放吗?

8 則留言:

i-Joel 提到...

閣下好。
大概是民族性使然吧?否則摩西傳十誡也不會特別列明"不可姦淫",就像"不可殺人"一樣。他們下起手來也極狠的。

PS. 有看 Dirty Dancing 嗎?記得Patrick Swayze 嗎?他昨天去了。
http://news.rti.org.tw/index_newsContent.aspx?nid=215657

陳大文部落 提到...

誇張一定有,笑片少不免要有誇張。

髮型屋果 part 係其中一個笑位,一個以色列人(唔記得左喇),在戲開頭時,主角已周身靚女,到美國只能搞老殘的美國阿婆,一個好大嘅反差。


其實套戲嘅重點反而唔係髮型屋果 part ,而係一班移民美國嘅外地人,又要美國化,又受美式歧視,又想保留自己的民族特色,好多矛盾結集而成諷刺。

另一套電影 [ Confession of a shopaholic ] 不妨睇下,講購物狂的,呢套你會可能覺得過癮。

( 老實講,我係純粹觀眾,睇完就算,唔會一路睇戲一路做 research~~~ )

睇戲係娛樂,唔駛咁多辯論壓力~~~

韻味熊貓 提到...

我接觸過不少猶太人,不覺得他們好開好,只是很自大而已!

匿名 提到...

有料睇戲的人真少!完全睇唔到套戲既深層意義.

匿名 提到...

果位xx文你知唔知套戲講嘜o架,夠膽就解釋o黎聽下,唔識就走啦 哈哈哈哈哈哈

阿甲 提到...

這部戲算是闔家歡式喜劇,應該沒多少深層意義吧?可能是我看不懂,只是覺得娛樂性頗豐富,所以很喜歡,反正亞當桑拿士式笑料我一向很受落。至於不覺得他有趣的觀眾,不一定「冇料睇戲」吧?

匿名 提到...

Confession of a shopaholic 這套戲不錯,描寫購物狂的人心態頗到肉,輕鬆也寫實。

dora

Betty 提到...

多谢推介, 我得闲会睇.