2014年3月7日 星期五

自由行

與 banker 飯局,談及最近一連串反自由行運動。

不但做生意的不贊成,與生意人合作的 banker 也是齊聲反對。反對的理由很簡單,影響生意、影響GDP,即使是那零點幾乃至一個%,搵邊個埋單?

大家都覺得,客人多D來密D手,可以起地下城、發展大嶼山,總之多用腦想多D計。香港那麼多只是懂得嘈嘈嘈的聲音,什麼都會跑輸給鄰近地方,到最後只會民生日差。

我深信以上,是香港的主流意見。

3 則留言:

詩白爾 提到...

這些Banker覺得呢個城市賺取財富o既方式,只得工廠車衣工模式,開口埋口GDP,才是最大問題。

嘈嘈嘈無問題,一面嘈一面做一面聽意見搵方向,唔好漠視人地D意見,人人各施各法百花齊放,一樣掂。

只怕人地嘈嘈嘈,卻沒有同理心,見山不見水,Shame on these bankers.

GuiltySky 提到...

做生意既人同與生意人合作的banker其實咪同樣係直接受益人士,關乎自身理由當然簡單

搵方法當然可以(如有),但政府的態度只係"地鐵等多兩班車""冇e方面既問題",今天是有人以行動提出問題,而不是問題今天才發生,要分清楚

你舉既方法遠水豈能救近火?暫停到時再重新開放自由行有何不可

Betty 提到...

其實我都贊成要想辦法控制自由行,不能放任繼續幾十%幾十%加上去。