2008年8月8日 星期五

一「卸」千里

有时候亲身经历职场卸膊, 真系让人大开眼界.

某部门主管提出要做 XXX 的更改, 我也觉得为公司着想, 这些更改是好的. 通知了老板大致上的改动后, 细节就由该部门主管及我去实行.

某部门主管提出, 由我草拟, 再交之过目商量, 然后修改细节, 才把这个改动付诸实行.

到实施的时候, 产生了一些意想不到的混乱, 该部门主管竟然说出以下的话:

「我一早话要 __________ 啦!」(心想: 下次录你音先得!!!)
「都唔知道边嗰话要 ______________ !」(心想: 0米你提议咯!!!)
「嗰D 做左两三年0野既人, 唔知道要___________!」(心想: 你讽刺我做乜呢, 你提议我接纳, 大家一齐有份做哦.)

听完他废UP一餐, 我只是回应了一句话:「喂, 嗰D ________, 我全部比你睇过晒, 你又改过0既, 系你话要甘样嗰波!」

他的回答是: 「我好多0野做呀, 我唔系净系做呢样野架!」

当一个人失去理智地卸膊, 讲道理等于是对牛弹琴 (或是与虎谋皮), 完全是行不通的.

1 則留言:

肥蘇 提到...

那部门主管绝对是一条废柴