2008年8月13日 星期三

盛怒中

当我这两天被"偽官"搞得七窍生烟的时候, 不知好歹的Auditors 竟然:
1. send了一条错的HK8M audit adjustment, 叫我put through. (我建议你先去看看DIPN.)
2. 问一些他们自己做re-test时候要砌的数据. (re-test 都要我帮你做埋? 不如你直接开你部电脑入面的 working papers, 由我去砌啦!)
3. 拿prior year figures. (好难搵嗰D呢, 我都不怪你不熟识client's schedule, 而会提供. 但在上年 audited accounts 入面有disclose 的 figures 都问我拿, 是否太过分?)

呢班友真系唔知死字掂写.

沒有留言: