2009年2月20日 星期五

G 点


最近帮G 小姐该嗰花名叫「G 点」, 原因纯粹是她的英文名开头是G, 而我又突然想起G点 (我知道我好无聊!!!) 接着兴奋地将呢嗰花名同 G 小姐/H 小姐/ L 小姐 分享.

G 小姐尚未回应她对新花名的看法. 换转是你, 你会怎样看?

H 小姐的回应: 「好白痴吖!」(证明H小姐很正常.)

L 小姐的回应: 「甘即系好难搵佢, 同见亲佢都有高潮.」(L 小姐, 我好中意你呢个答案吖!)

8 則留言:

聶秀康 提到...

這花名有點性趣味...如g小姐是開放的會覺得好玩囉!

Betty 提到...

She is sexually conservative but generally an open-minded person.

篤篤篤撐 提到...

见亲佢都有高潮
>>>>喂喂喂, 係掂到先有, 唔係見到就有, L小姐太樂觀了....

匿名 提到...

本人見到G小姐已經高潮迭起, 未掂到先興奮, 更何況我已經同佢肉帛相見,掂過好多次...

Betty 提到...

老实讲, 见到D 波大的女人, 我都好想揸下, 看看手感如何. 话晒我自己无乜, 揸落去都无乜感觉.

不过, 千万不要误会, 我系100%中意男人架!!!

匿名 提到...

"G点"? Are you asking me "what time is it"? (smile)

Betty 提到...

多谢你来搞 gag.

匿名 提到...

哈哈,下一次有人問我幾点,我會想到你的G点, 謝謝您。

後記: Keep up the good work. 繼續努力! :)