2009年4月3日 星期五

强权及威吓是最佳的管理办法


我在上个星期五, 向所有同事宣布, 因为要把3月30日的盘点资料及3月31日前的所有存货移动全部在4月5日前输入电脑 (以往要差不多4月20日才能完成输入), 以便电脑公司可以把3月31日的数据倒入新系统, 所以星期六及星期日大家都需要加班.

同样地, 我说无论加班多长时间, 总之所有数据要4月5日前搞掂.

同一时间, 我打电话上大陆, 叫物流部经理, 在4月3日前把所有3月31日或以前的送货单寄回香港. 因为需要把送货单资料输入电脑, 如果来不及寄, 就传真回港. 物流部经理"依依哦哦", 说了一大堆什么他控制不了送货单的传递时间, 我也懒得与他争辩, 直接打给总经理, 要求他帮我催送货单.

结果, 所有送货单4月2日早上集齐. 盘点资料及存货移动在4月3日完成输入. 大家4月4日及4月5日都不需要加班了.

8 則留言:

雪山飛狐 提到...

Bottle姐好野!

Betty 提到...

讲真, 我都唔想OT, 星期六日我都想去玩架嘛!要OT的话我要第一个返来, 最迟一个走.

今次话要OT的回响很大, 最初甚至有人向副总经理埋怨, 但做老细的当然不予理会, 而我的想法同老板亦是一致, 总之一定要 get the job done.

雪山飛狐 提到...

边个唔识死越级抱怨? 被发现的时候一般都不会有好下场.

紫天蠍 提到...

i think the most important things is you are backed up by your boss.

陳大文部落 提到...

其實好多人唔明一個簡單道理:

快快趣趣搞惦,咪唔駛星期六日 OT 囉。

而家拖,一陣又拖,拖嚟拖去,結果又 OT。不如拿拿臨搞惦佢好過。

但好多老細又係衰,見員工快手快腳,會覺得你「還有更高潛力」,不斷提高工作量,又係死。

有時又未必係員工懶,有無數港式老細成日以為「工作時間長 = 成功之道」。

Betty 提到...

平时我对D 下属好松. 基本上有时候有D 人话要睇医生/凑仔/whatever reason, 迟两嗰种D返或者早两嗰种走, 只要讲声就得啦, 不必写假纸.

所以我expect 当有突发事情, 例如这次是system change (十几年来第一次), 大家帮手加下班赶晒D 野, 就唔好同我讲唔得. 而且我会迟D 补返假期比大家.

我一般都系以准时放工为准则, 无端端加班我会觉得系嗰个人效率有问题, 而唔系勤力.

同埋, 我做野系劲chur, D人一有少少慢我都会唔满意.

匿名 提到...

掂!




Hana

若缺齋老人 提到...

突然有點慶幸:我唔係跟瓶子兄搵食! XD