2010年5月20日 星期四

公投成败

虽然我支持五区公投, 亦身体力行去投了票.

但我觉得, 这次投票率太低, 公投的力度太轻, 甚至乎可以说, 是失败了.

坊间有人说, 五十多万投票额与七一游行相若, 不算少. 但别忘记, 游行与投票之间, 所牵涉的时间代价相距甚远. 五十多万人愿意投票, 但其中可能只有五千人愿意游行.

五子以低投票率重返议会, 即是被人看到底牌, 香港支持他们的人, 就只有那么少. 民主是少数服从多数的游戏, 既然大多数的香港人选择沉默, 公社两党往后的影响力能有多大, 真的令人忧虑.

我觉得他们应该承认自己策略性的失败, 并切实去检讨这次的失败的原因.

6 則留言:

Ebenezer 提到...

所謂輸陣唔輸勢,叫佢地認哀,好難喇!

Betty 提到...

不承认失败, 就无法分析失败之原因及为下次成功作准备.

hkeric 提到...

如果承認失敗,以後可以打咩旗號叫選民支持佢地d咩?

現在大部份人對公投無興趣或反對,所以會幫市民爭取...不如取消左MPF先啦

匿名 提到...

只有大概五成向來支持民主派的選民在今次選舉或公投投了票, 很痛心. 這些人支持民主, 但卻連投票這種基本的公民責任也不盡, 香港人要在2047年之前成功爭取實行真普選, 希望十分渺茫.

匿名 提到...

現在那30位地區議員不就是由市民一人一票地選出來嗎?
那30位裡面都已經不知所謂。
仲話要連特首都要普選?????
你咪搞我,見到果30件直選怪獸,
香港遲早俾佢地玩謝。
功能組別就唔同,個個議員都有功能,
有14人更是自動當選,直選議員就真係恨都恨唔倒。
我都不知幾LIKE班功能組別,
佢地先係帶領香港向前行嘅食腦份子,
佢地又有錢又有面又有權又有勢。
我寧願由佢地統領香港,
好過俾班反對派玩謝香港。。。。。
廢除功能組別????NO WAY。
廢左個3隻癲狗就差唔多。
我要政改,我要向前行。

過內人 提到...

贏咗喇,贏得好漂亮喇。
真係贏咗喎!

得10000萬佢哋都係話贏喇,大家洗乜擔心呢??

放心,真係贏咗,贏得好漂亮。(我講國米贏咗歐聯)

呵呵!!