2009年7月7日 星期二

讲不出声



与一众朋友饭聚, 当中有相识及第一次见面的朋友.

其中一位, 全程箴默. 有些朋友会问她问题, 然而, 她只会答是或否.

后来从其他朋友口中得知, 这位女生平时除了返工放工, 就只会躲在家看电视, 没有什么娱乐嗜好兴趣. 与朋友见面时除了讲工作, 诉落上司同事不是之外, 基本上没有其他话题.

这位女生, 很不幸地已经失去了与别人沟通的能力. 连最熟悉的朋友, 也开始离弃她, 觉得她是搭台的路人甲. 大家出来吃饭, 多个人多双筷而已.

4 則留言:

eric 提到...

看電視也可以有話題,可想而知她只是看無線劇集?

陳大文部落 提到...

無問題,唔係講反話,我真係覺得無問題。

因為唔同嘅人,選擇佢認為適合自己嘅生活方式,或溝通方式,係佢個人自由選擇。

而且有時又要睇下情況,不如退一步諗下,係咪你地(即其他人)嘅話題其實好悶好無聊,令佢唔知點搭訕好?

有時係相對之嘛,你覺得佢唔識溝通,可能佢認為你地「嘩,咁嘅嘢都講餐飽嘅!?」。

selina 提到...

true. 如果唔同圈子,某程度上好難找一些有共嗚的話題。每個行業都有唔同行情,老實講,人大左,我有時都只會八卦番自己個行的人與事、是是非非,加上三唔識七,朋友既朋友,搭上搭,如果沒有一些大家共同感興趣的話題做引子,好難傾落去。溝通是雙向,我都有時俾人話我靜,但我有興趣講的話題,對方又好似唔係適當"對像",對方講的,我又唔多認同(心裡嘴藐藐),簡言之就係唔夾,就係這回事。

Betty 提到...

>>>「嘩,咁嘅嘢都講餐飽嘅!?」。

又系哦!