2009年7月29日 星期三

招聘 (续)


今日给了一叠我筛选过 的cover letter & CV 交给总经理.

总经理: 「哗! 甘多人既?」

小瓶子: 「系吖, 我丢左大部分啦.」

总经理: 「哗! D人要求既人工甘低咋?」

小瓶子: 「系吖, 种有几个系 master degree, 不过甘高学历, 我一野就丢左去垃圾筒.」

总经理: 「要求几高人工呢?」

小瓶子: 「都系 ask for HK$8K - HK$9K.」

总经理: 「哗! 甘大镬?」

小瓶子: 「系啊, 读书有乜用先得架? 完全无工作经验, 同普通 degree fresh grad 一样. 唔系, 应该系分分种更衰, 因为学历太高我地都唔会请.」

总经理: 「香港好似完全无通涨甘, 20年前我大学毕业都已经搵HK$12K.」

小瓶子: 「早排政府话大学生值HK$4K 吖嘛, 系甘上下架啦! 你睇下呢个中学读皇仁, 浸会大学毕业, 可用日文沟通, 都系 ask for HK$9K.」

总经理: 「哗.....死啦.....将来我嗰仔点算?」

小瓶子: 「唔好响香港啦, 死梗. 系香港除了做医生之外, 都无乜好搵.」

总经理: 「读会计都OK哦....」

小瓶子: 「响逼科头嗰三四年晚晚通顶一星期做七日, 辛苦到颠哦.」

总经理: 「哗......甘大镬, 要重新布处啦.....甘可能要移民美国.......」

小瓶子: 「吓?」

13 則留言:

Unknown 提到...

睇完呢篇,我都係飯飯聲去讀chem,搏al有個a去讀醫

Hana 提到...

叫佢個仔學揸镬鏟

雪山飛狐 提到...

做跑堂更好, 美国餐馆不成文规定要给15%小费.

我兼职的餐馆都差不多1000块一天啦(税后).

Betty 提到...

佢嗰仔打 golf 好劲....将来希望拿到scholarship边读大学边打golf.

哥斯拉 提到...

Master 叫價8-9K,甘大镬?乜嘢post吸引master自降身價?

eric 提到...

美國都唔喺咁掂咖。稅又重。

Betty 提到...

Trainee.

佚名 提到...

小瓶子:
wa~master都叫價8-9hk
唔怪得我send d信無回音啦!
上年都有回音下,今年send de貓好似就去晒佢地d垃圾筒咁

Betty 提到...

其实我觉得做一轮野, 知道自己有乜需要, 然后再读master 会好D.

grumpy 提到...

香港大學生不論是在香港或海外讀大學時都有一個通病﹐如果不是拼命玩耍就是只做工資高的兼職﹐很少會考慮兼職都將來正式找工有冇幫助﹐相關工作經驗等於零。

Betty 提到...

其实有兼職做已经几好...讲真做兼職吸收下社会经验, 无话一定要做边行.

当年我搵兼職都搵过好多唔同行业, 有收银/接线生/接待员/文员/餐厅侍应/老师/领队/会计师行实习生.

反正什么都愿意做(除了做鸡...哈哈哈..)

Anyway, 最后三项工作的老板请了我.

南蠻人 提到...

讀書冇用啦,做收租好過。

Kempton 提到...

Comically tragic ah.