2009年8月2日 星期日

怀疑


最近新闻连续几天以网上援交遭肢解, 上网误交损友之类做题材, 无限扩大网上交友的风险. 大部分的朋友受此类新闻洗脑, 就算我担保部分网友实际上是正常人, 她们都会刻意避开有"网友"的场合.

大部分朋友坚持不从网上认识朋友, that's fine. 最奇怪的是某些人明明是想透过网络去认识别人, 但却一开口就提出质疑.

交换照片时: 「你知道啦, 互联网好多骗子, 你比多几张相来啦.」

问名字时: 「你真系叫XXX?」

见到我email a/c 有ust : 「你系米响HKUST毕业?」回答「是」之后的follow up question 更妙 :「真的吗?」只怕我亮出全A transcript, 也会被质疑是偽造的.

最顶瘾的问题是: 「你一定系好多 net friends 啦, 你记唔记得我系边个?」

你能想象这些无脑的问题, 是出自一个读完 master 的人吗? 蠢人真是越读书越蠢, 无药可救.

10 則留言:

韻味熊貓 提到...

可能是讀地質學的,所以見慣石頭,缺乏人際技巧囉.

陳大文部落 提到...

我有以下建議 ( 我講真 ):

--透過 blog 識朋友會比討論區好好多。

--如果是 blog ,睇下人地寫乜題材,有閱讀理解能力的人,通常知道對方是否壞人。( 雖不能完全保證,但起碼有點根據 )

-- 真實通電話,不是表情符號 msn、也不是 facebk,從真實交談中,比較可信。

註: 援交係賣淫活動,和「網上交友 / blog / facebook 」等網上平台無乜關系,希望香港人唔好又無限上綱又 Stereotype。

Betty 提到...

哈哈..如果我唔开嗰A/C, 又点有题材写Blog 呢....哈哈哈.....

几时你肯抛嗰身出来比我见下吖?

wiwiana 提到...

那人可能想以退為進,希望你話佢聽雖然你有眾多netfriends但係都好記得佢云云... 咁你最後點答佢呢?

btw 我都係UST畢業架喎! 嘻嘻,不過我就冇全A transcript咁叻..

Betty 提到...

E? 甘0岩吖...恭喜你搵到份新工哦...

我讲byebye 之后 off 左 line. 哈哈...

佚名 提到...

一案定生死,咁多人係互聯網,唔通個個都係衰人咩
都無用腦諗既

LU 提到...

小瓶子應該有過網聚,唔擔心畀壞人溶左麼? =D

richmapoor ma 提到...

網上交友, 還是謹慎點好.

Betty 提到...

唔担心, so far 都未见牛头马面既blog 友....哈哈哈....

Kempton 提到...

This old problem will go away with the next generation. Because they are growing up with Facebook, Twitter, blog, etc and they are much more open then we are.

At least for those that are in North America.

P.S. The right way is to teach them and not to tell them to avoid using these tools. Easier said than done by some parents.