2009年8月13日 星期四

发火


早两天政府突然查厂, 需要我方提供某些数据.

该数据今年四月已经交给X跟进, 不过他以为不赶急, 一直拖拖拉拉没有去处理, 结果突击检查时没有准备好.

需要即时跟进那些数据, 大概早上十一点多才收到资料, 总经理打了几次电话来催, 当时只答应放工前搞掂, 然后 cut 线.

当时我非常火滚, X再打来, 我当场发烂: 「依架0米做紧咯, 你地唔好嘈住我做野啦! 」然后掟电话, 之后没有人够胆再打来.

后来X发电邮向我道歉, 我也为恶劣的态度向X致歉, 事件告一段落.

4 則留言:

雪山飛狐 提到...

I find it very difficult to imagine your angry face. Can you post your angry picture instead of the cartoon picture next time?

Betty 提到...

哈..影相当然影靓嗰面啦...丑恶既样点会影吖...

梁奕 提到...

靚女發火,非同小可...

篤篤篤撐 提到...

點諗都諗唔到你識發惡..