2010年5月26日 星期三

黎智英





肥佬黎的认识, 始于创办苹果日报和壹周刊, 关于他旗下报纸及杂志的风格, 很多人都嗤之以鼻, 但又不停追看.

肥佬黎给人的印象是一个哗众取宠, 搞传媒的富豪.

最近他出的一本事实与真相系列《我已无求》却令人眼前一亮. 他是硬铮铮的铁汉, 十二岁便出来打工搵钱, 然后开创自己的事业皇国. 他在家里是一个孝敬母亲, 爱护妻小的丈夫及父亲. 出书, 可以令人接触到他感性温情的一面.

与朋友分享书后感, 朋友觉得文人多大话, 信佢一成, 双目失明, 甚至怀疑这本书是否他本人亲自操刀的作品.

后来我再买了一本《我是个吃过苦头的父亲》, 非常佩服他的管理模式及创新方法. 而且, 他所说的很多都是智理明言, 由一个成功的人士说出, 甚有权威性及力量.

这是一个失去信任及信心的年代, 不过我选择相信黎智英所说的一切.

Anyway, what can I lose by believing him?

8 則留言:

匿名 提到...

maybe, u will lose ur way.

匿名 提到...

ur money and ur time
ur energy...

Betty 提到...

甘佢讲嗰D做人道理, 都几0岩吖嘛.

韻味熊貓 提到...

小瓶子:

吾!佛爺屈指一算,看到你的心事:你潛意識想做肥佬黎的二奶呀!

你再繼續壓抑自己潛意識的慾火,就會思覺失調架喇!快快去搵肥佬黎的老婆商討一下啦!

嘻嘻!

Ebenezer 提到...

信佢一成, 雙目失明

妳唔怕盲眼咩?

hkeric 提到...

信佢一成, 雙目失明,唔係一成就冇事,hehe

Betty 提到...

我唔觉得佢假哦.

匿名 提到...

信佢一成, 雙目失明
正on9 狗,香港而家仲有你呢的 on9 佬