2010年6月21日 星期一

朋友A:「啊, 想起以前砌 Finance Lease Schedule, 响仁孚买架车, 计到5年还晒D 钱.」

小瓶子: 「我老细刚刚就响嗰度换了部 Benz, 一次过比晒.」

朋友A:「仁孚专做Benz架嘛.」

小瓶子: 「哦?!」

朋友B: 「你有无发现香港特别多 Benz, 就街都系, 香港D Benz 简直多过的士!」

小瓶子: 「唔知吖.」

3 則留言:

i-Joel 提到...

閣下的兩位朋友大概不知道:
直到1970年代初期,香港大部份的士,就是用 Benz。

過內人 提到...

我就試過響香港仔隧道,見到4架一同係C230 兼同一代的Benz 一齊行,只係唔同色。若我係其中一個車主,感覺有如撞衫一樣尷尬。

當然,平治一定唔夠豐田多,淨係小巴、的士同輕型貨車都夠贏大半條街。仲有,一堆Corolla 同 Alphard。我相信10架過關7人車,至少8架係Alphard。

Alfa Romeo撞衫機會應該唔高。講到Toyota,其實Camry 3.2都唔差吖,0-100好似6.5秒,又唔算好多人用。同系嘅Lexus部Convertible 都幾得,雖然只係2500cc.

若果仲記得Supra 嘅話,Lexus 就快有部LFA,令大家唔好以為Toyota 唔識出跑車

Betty 提到...

哗...识好多野哦...