2009年6月1日 星期一

粉红的姐妹们

18 則留言:

聶秀康 提到...

瓶子
妳幾高?皮膚好像痊愈了!

Betty 提到...

面OK啦..

血毒手响另外一边.而且用厚粉遮住甘咯.

聶秀康 提到...

靚女....!

陳大文部落 提到...

基本上,全幅相最睇得嘅,係你同埋右起第三個,而你係當中係最靚果個。

其實你外型同樣貌本身係唔差,而且係一般來講,屬於相當唔錯,可以在人堆中跑出來果種。

wiwiana 提到...

你係咪最右邊果個? 你好靚女呀! 又有身材!!! 好得! :)

Betty 提到...

身型系多得看了Hana的video, 介绍点样用nude bra ...哈哈哈...

Betty 提到...

嗰头同埋嗰样就多得睇左Erica教人化妆整头D video. 哈哈哈哈 !!!

同买好在呢部系傻瓜机, 所以甘0岩又朦朦地, fit 晒!!!

陳大文部落 提到...

我都幾熟悉攝影同鏡頭,通常女仔靚唔靚我好少走漏眼。

你個輪廓本身係唔錯,身高很好,至於胸,咁其實睇一個女仔唔係「純粹睇對波」,胸大唔代表靚,睇人係一個整體。

袁彌明教化妝的確係好好,有真正專業水準,有別於坊間「商場仔執笠化妝阿姑」。

你個外型係屬於:「得嘅」。

PS : 下次墊胸,盡量用形狀較為適中的胸墊,及托番高少少,及兩個波拉番近少少,令胸脯形態自然番啲。但呢次都幾好喇。

( 記住,執胸唔係要鬥大,而係要「自然」,墊左唔覺你墊,咁至係技術嚟)

篤篤篤撐 提到...

基本上,全幅相最睇得嘅,係你同埋右起第三個,而你係當中係最靚果個。
>>>唔同意, 最睇得果個, 一定係最右面果個 !!!!!!!!!

Plastic G 提到...

眼大大手臂又幼, 髮型又襯你, 成個名媛咁!!

靚女唔怕望多兩眼呀~ =p

Betty 提到...

嗰胸唔托会跌落来...哈哈哈..因为我唔中意条裙既带, 用0左嗰胸边的lace 会翻返出来.

如果条裙质量好D, 甘条纲会好承托D, 嗰胸就可以托得起啦. 不过姐妹裙通常质量系甘上下差啦, 着到已经还得神落. 哈哈哈哈哈!!!!!

L L 提到...

小瓶真靚女呀!

你番緊嚟喇!

Hana 提到...

你條頸鏈好襯吖!

Betty 提到...

哈哈... 三年前偶然行过一个攤档, 以港幣十元低价买入, 质量都 OK架.

selina 提到...

agree. 小瓶子係相中最好樣的...不過其他女仔知唔知張相會咁樣貼出黎... 比較,自己心裡知好囉 ^^

但陳生的comments, 我覺得實在有點性騷擾(我覺得咋),俾著一個三唔識七既人咁樣focus自己既胸,我唔會接受。小瓶子, 實在有點佩服你的勇氣...和你的impersonal 態度。

Betty 提到...

呢张相系唯一一张甘多个姐妹都齐晒既相, POST出来留念. BLOG系我嗰日记嘛, 甘做过乜, 比人影过相POST出来系日记既一部分. D 姐妹如果见到有意见, 我先铲咯.

而且我无带相机(因为我觉得做姐妹系做野为主), 所以被人影亲都系合照, 无单人相.

呢嗰世界好多野都会有人比较, 如果我同李嘉欣合照, 甘一样会有人会话佢隔离嗰丑女(即是我)样衰过李嘉欣甘多甘多......

至于有人建议我点样整嗰胸会自然好睇, 甘我当然接受啦, 有人私人教授我变靓D既方法哦, 即是塞钱入我袋啦, 何乐而不为?

selina 提到...

係呀,我都覺得係自己blog貼相好平常,至於路人甲乙丙鍾意指指點點講邊個靚D亦屬人之常情(等於我們睇朋友的同事合照,亦會品評講兩嘴呢個靚過那個 ^^ )

哈哈,某程度你講得arm,有人從異性的角度就點樣執好些提意見,某程度係塞錢入你袋,如果呢個被品評的對象係一個大家唔識的女仔,我都會睇埋一份,但當呢個對象係自己,我會覺得尷尬lor。所以我之前講很佩服你的impersonal attitude (這是由衷的)

你的髮型幾襯你,幾好睇呀~ ^^

Betty 提到...

哈, 我讲人, 人讲我, 无所谓咯. 哈哈哈!!!