2009年6月3日 星期三

门当互对


一个大学毕业的女生, 恋上一个中三毕业的男人, 女方的父母因为男方学历低, 在未曾见过该男生前, 已经判断该男生是不学无术/无前(钱)途的男人.

所谓英雄莫问出处, 为什么看一个人, 唯一的标准是学历呢? 有多少大学毕业生其实是死读书, 读死书然后读书死的呢?

如果该父母的女儿是高攀了有钱人, 别人照样会看不起他们穷, 以「竹门对竹门, 木门对木门」的理由要女方离开儿子. 果真如此, 他们又会作何感想?

7 則留言:

紫天蠍 提到...

莫欺少年窮.

匿名 提到...

見時下太多只會吹牛而又低學歷、理想遠大、自尊心太重變為偏激、見解多多、不願踏實地幹的年輕男子,實在太令人失望了!學歷當然不代表一切,但是它最起碼保證了基本的謀生技能,提供了相較更寬闊的出路,和擁有它的人士一般都知道如何具體踏實步出第一步!
反觀在父系社會內,男家比女家不是太懸殊的富裕,男家容易接受,女家又較可放心!

Plastic G 提到...

其實我覺得係有道理架. 結婚, 從來都唔係兩個人既事.

有d 父母係過份偏激既, 但大部份都係想子女將來有個好歸宿.

如果有人覺得女兒高攀有錢人, 女兒嫁入去都唔慌有地位, 唔會有幸福啦.. 除非為賣女就另計.. ($_$)

紫天蠍 提到...

係呀, 某程度上,呢句說話係啱. 好似大家都讀大學, 思維上會較接近.
如果大家都係住公屋, 都會較易明白公屋係咩人都有.

細個時,有個同學住大古城,佢同我講話覺得d公屋好可怕.唔知d人點住, 又有些父母會同d仔女講,唔好同公屋d人來往.

講返呢單野.
不過我覺得如果仲年青,只是學歷上既唔同,就要看個男仔係米有上進心,而唔係看現在的情況,

我有個朋友佢中七grad, 跟住做秘書.而後去左美國讀.現在己經mba grad 啦.

Betty 提到...

嗰问题系, 读书读得多, 系米一定会发达?

嗰男仔系做sales, 只要他性格0岩, 跑到数, 一样可以做得好好.

好多职业, 例如装修/设计师/厨师/音乐家....系米一定要高学历先可以有出头先?

又例风水师, 读嗰PHD 有叉用0羊!!!

shizuoka2002 提到...

瓶妹妹:

我不知道故事的發生時間,但我想作兩個推斷:

1.如果故事發生在超過二十年前,女方家長自會擔心男生無法照顧女兒以後的生活......

2.如果故事發生在近二十年以內,女方家長自會覺得男生無計劃兼無毅力......

看官可以判斷我的推論~~~~~~:)

Daniel.

Unknown 提到...

学历高確實不代表一切,若然男的有上進心,自會有一番成就。
sales也不是問題,做父母probably擔心男的沒有穩定收入將來照顧自己女兒。
所以学历好一點一般都能有穩定收入的工作,予人多一點安全感。

btw, 以上shizuoka2002說的很有道理。