2009年6月12日 星期五

美丽 vs 年轻 之不可并存


平常返工, 我会带眼镜, 只有放假去街才会带隐型眼镜.

昨天因为眼镜柄松了, 去眼镜铺维修.

老板 (看着我脱下眼镜的样子): 「你有无考虑带con?」

小瓶子 (一脸疑惑): 「我去街有带吖, D con 0米响你呢度配咯.」

老板 : 「哦, 你去街先带. 你带呢幅眼镜成嗰中学生甘.」

小瓶子 (乐透): 「唔系呱, 种好似中学生?」

老板 : 「系吖, 着埋D 中学校服真系成嗰中学生.」

小瓶子 (制服诱惑?): 「甘米好咯, 可以扮后生.」

老板 (一盆冷水淋落来): 「但系带 con 靓好多哦!」

小瓶子 : 「哈? .............」

老板 : 「甘你要靓定系望落去细个吖? 靓紧要D 哦!」

小瓶子 : 「Ai..............」

老板 (整完眼镜柄, 清洗完比返我) : 「拿, 下次带 con 上来比我睇下你嗰靓样啦!」

小瓶子 : 「哦............」

15 則留言:

陳大文部落 提到...

個眼鏡舖老闆開始對妳有「現役女子校生その痴漢 100 連發」嘅幻想喇.....

Hana 提到...

60歲時我要做60歲的靚婆婆,唔要做似中年的普通婦女。

Betty 提到...

>>> 做60歲的靚婆婆

呢样野难度几高.

小甜甜后生都几靓, 但老左都系甘...

Betty 提到...

陈兄,

似乎幻想嗰个系你哦!

自由行 提到...

戴con 靚好多喎! 10個有8個女士即刻配con 呀! 老細真識做生意!

shizuoka2002 提到...

各大博客:

只要瓶妹妹麗質天生,眼鏡都遮唔住呀:P

Daniel.

Betty 提到...

多谢各方好友支持!

陳大文部落 提到...

好老實講,小甜甜未死時,大佬幾丫歲人去扮「幼齒」,好嘔心...

Betty 提到...

系.. 当然. 另外一个 example, 黄夏惠, 后生时都好靓, 但年纪大左就.....

eric 提到...

黄夏惠喺整容整衰咗,如果佢唔整可能冇咁恐佈。

Betty 提到...

甘靓都要整?

eric 提到...

佢覺得唔夠完美掛。呢啲喺無止境嘅。

若缺齋老人 提到...

黃婆婆只係嚇人,唔係那種可怕...

gib 提到...

我都覺得你戴con靚些,如果人地咁樣講,我會幾開心...

同你掉轉,con我係返工先"偶爾"戴,反而放假好少戴。趁後生,真係戴多些,花無百日好。

人老/人後生,真係好大分別,早幾年唔覺,但近一兩年,真係覺,自己以為自己仲好細個,但人地就係睇得出你做左野幾多年,"人中"側的肌肉不自覺鬆弛,"年歲"都係咁樣估出來,都咪話唔得人驚,最慘係未結婚,搭車沒頭沒腦俾人地家長叫佢小朋友哎我做"姨姨",個下驚嚇...

Betty 提到...

哦, 未结婚比人叫姨姨我唔介意哦.人到三十, 系姨姨都唔出奇... 我听过好多 friends 话好介意, 应该要D小朋友叫姐姐, 话人无家教! 哈哈哈哈!!!

我觉得无所谓, 因为总有一日我会变婆婆嘛, 无论结左婚或未结....