2009年6月7日 星期日

援助交际


援助交際, 簡稱援交, 是一個源自日本的名詞, 最初指少女為獲得金錢而答應與男士約會, 但不一定伴有性行為. 然而, 現今意義卻成為學生賣春的代名詞.

最近援助交际的风气由日本传入香港. 新闻不时报道有妙龄少女上网结识「男朋友」, 然后由男朋友照顾其生活.

不论透过什么方法结识有钱男朋友, 只要是为「獲得金錢而答應與男士約會」, 便算是援交. 那么梁洛施与李澤楷这一对, 有无可能是援交关系? 更进一步值得探讨的问题是, 梁洛施未婚产子, 为什么会得到全城羡慕和祝福? 如果故事的主人翁李先生是45岁申请综援的男子, 搞大了一个22岁住公屋的少女, 很可能会被社会定性这为一件悲剧.

引伸的问题:
1.为什么一夜情可以, 但一夜情式的援交却不可以?
2.为什么一两年 (梁李)甚至十年 (大劉) 的援交可以, 但一夜情式的援交却不可以?
3.为什么富有人家喜欢怎样形式的援交可以, 但穷人用最原始, 简单直接的方式援交却不可以?

25 則留言:

imak 提到...

我想類似情況無時無刻都在發生, 只是有無被傳媒去放大而已, 梁李大劉在大陸普遍到無新聞價值! 其實一切都無問題, 有富人願花錢, 就自然有窮人爭住參與, 是簡單的供求問題! 援交少女之能夠誕生和存在, 都係因為有男人支持, 一個願買一個願賣, 無問題啦!

L L 提到...

小瓶問得好!

哩個世界,一係就大大舊錢,一係就唔駛錢。中間嘅就係交易!

kenkachemhazard 提到...

援交, 指的是女學生跟中年男士上床, 換取基本生活以外的物質.

故此, 梁洛施與李澤楷不是援交.

而且女的可以自力謀生, 能力還非一般的高, 更敢炒老板魷魚, 很多現代女性甚至男性都羨慕得不得了.

他戀愛大過天, 更成功得到豪門歡心, 以後母憑子貴, 生活人上人, 我相信很多香港少女都想有他的遭遇.

所以很多人祝福他三人, 也是很自然的一回事.

至於引伸的問題呢:
一夜情是一夜情, 不涉金錢, 所以"一夜情式的援交", 用兩個字就可以說完: "召妓"

古語有云笑貧不笑娼, 故此窮人只能五姑娘, 或者學柴九一樣努力向上.

紫天蠍 提到...

記得十多年前,有個紅星,佢未婚大肚,傳聞如果女人生仔就可以入宫, 生女就唔得(當時仲未可以生之前,知道係男定女). 但係結果個女人生左個女,個男人係醫院等,知道係女,便即刻走左.

而現在的ISABELLA, 起初我仲以為個CASE 一樣,點知啱啱看左明報既訪問,佢地話冇結婚呢個打婚, 也許,呢招都係高明,嫁左,可能小超人都會去滾.但生左個子,就肯定有得分家產. 一世無休,好過給D有錢佬包.所以話呢ISABELLA 真係一個利害的女人,英皇真係老留貓燒髯

** 飛雪素素 ** 提到...

我也問同樣的問題。一個香港女孩告訴我她為Isabella高興。她告訴我覺得他們的愛情故事很浪漫,是命中注定的緣份。 突然,我看到她的雙眼有兩個好大個金錢符號$$。 不知道是我的眼睛模糊了,還是她的眼睛模糊了。

Betty 提到...

>>>女的可以自力謀生, 能力還非一般的高, 更敢炒老板魷魚,

你指梁炒英皇魷魚? 如果唔系李生系后面支持, 你估甘容易吖!

Betty 提到...

紫天蠍:

当然无结婚打算啦, 如果结左婚, 小超人去滚而梁嘈要离婚, 甘梁马上可以分小超人一半身家哦.... 现在就算分身家, 都系整嗰trust hold on behalf 嗰仔, 梁唔会直接分到钱架嘛!

所以你见大刘系唔会同D女人结婚, 就系甘解.

桃子 提到...

瓶子姐你唔恨得梗多架啦,你想援交都冇人要你啦。

Plastic G 提到...

我睇到既係李食雞救左一個少女出火海..

講真, 有錢冇錢靚仔樣衰既男人都有可能會去滾, 對呢個戀愛大過天既女仔黎講, 遇到一個英雄, 仲係一個白馬王子, 仲保證呢世人唔洗受羊獸性既控制, 冇得結婚都唔算委屈佢啦.

佢今次係唔止中三T, 仲中埋幸運金多寶!!

真係應該祝福呢位小妹妹既.

Betty 提到...

哈? 我几时话过我想援交? 就算系都掉返转, 我比钱啦, 系嘛! 哈哈哈!!!

匿名 提到...

瓶子姐,很喜歡你的假笑,很明顯你要裝作大方,想串人又不敢,哈哈哈!!!你非想援交,只不過想有男人搞你,看你平時的言論便可見一班.

匿名 提到...

香港地, 十個有九個女性都渴望有李街街式嘅援交, 包裝上一定話係為咗愛情至會走埋一齊生仔, 但本質上就係一種令好多人眼紅嘅不道德交易.

黑人 提到...

Bounce Ko Gals 好多年前睇過,感覺不錯
可惜唔知trailer 入面首主曲題叫咩名,連OST都無收錄
幾年後聽到有港女歌手翻唱,又係連名都唔知

有一個邏輯謬誤是:八號楷有錢,所以同佢搞上的女仔必定為錢而不是愛情

我覺得真正答案是介乎二者中間,有些真感情,也有一部份是為錢,比重因人而異,絕大多數的愛情也是這樣,唔通一定要嫁個零身家綜援漢才是真愛嗎?

我又不覺得這是「不道德交易」,是交易沒錯,你情我願,何以見得是不道德呢?

反而梁洛施十五、六歲初出道被阿媽賣落火坑,就十分不道德了,幸好憑一己之力飛上枝頭有今日,應講句恭喜啦。

Betty 提到...

甘我都觉得梁李唔系完全讲钱既, 如果真系甘,都唔会生仔啦.

我觉得既然社会尺度普遍接受左有钱人可以甘甘甘, 就无谓放蛇, 告人地17岁女仔上法庭啦.

始终呢D野, 唔系话法律可以解决既问题.

Plastic G 提到...

各有前因莫羨人~~

d 人成日覺得自己馨香d, 就睇少人地話人地咁既條例都有 LV 包包, 如果自己肯既一定有個 Chanel 包包添!!

其實人地表面風光, 背後可能有好多辛酸EQ 超高你唔知. 呢種錢, 唔係人人有能力賺. 李食雞喎, 想埋身都難啦, 何況係洗佢既錢. =p

匿名 提到...

 我想援交 ! ! !
\__ ____/
     V
    |\_/|
   / ▼▼▼ ヽ
   | (●) (●) |
   |三(_又_)三|
   \_ ^__/
    /ー(Ω)- ヘ
    l      ニヽ
    l  i  l i 三|
    ヽ. !、 ! ノ  ノ-'~)
     (,ノ(,,ノにィ''ー''´
























  OK
\__ ___/
     V
        /  ̄`Y  ̄ ヽ
       /  /       ヽ
       ,i / // / i   i l ヽ
       |  // / l | | | | ト|
       | || i/ ヽ、  ノ ||
      (S|| |  (⌒) (⌒)|
       | || |     .ノ  )|
       | || |ヽ、_ ▽'_/||
       γ⌒        ⌒\
       /  (___    __) \
      (____ ヽ γ' ____)
      /    ヽJ  し’    \
    /  ./   \  /  \  \
   ./ / \   ((i))   / .\ ..\
 /' __)   ヽ、__人__ノ    (__  ’\
(_/                     \_)





















  |\__/|
/ ▼▼▼ ヽ ))
|  (●) (●) |  援交♪ 援交♪
| 三(_又_)三|
\__ ^_/
  /   く ii
  | \ \            /  ̄`Y  ̄ ヽ
  | .\\|ヽ\ ))    .   /  /       ヽ
  |   ヽ、ヽ \\   .  ,i / // / i   i l ヽ
  {    ヽ ⌒)─⌒───.| // / l | | | | ト、 ||
(( (    l/  ̄       .| || i/  ノ ヽ、  ||
  \ ヽ(           (S|| | o゚(>) (<)゚o|
   }  \ ヽ───、⌒ _ | || |     .ノ   )|
  / / )  }    \ \| || |ヽ、_ ▽ _/|ノ
.( ミ⌒二二 ノ     ヽ 二二⌒)

匿名 提到...

李生豈碼肯站出來一家三口報喜,結吾結婚都冇乜所謂,或者遲D又或者相處下先呢!始終都係識左無幾耐.結婚一世流流長,梁都仲係好年輕.

桃子

對上的桃子不是我啦!(雖然妳表現一慣冷靜)我吾會咁講野.相信小瓶子會了解,至於用桃子鬧人我覺得無問題,網主時不時都有爭議性的話題都預左火頭處處,我睇左瓶子個網吾少日子覺得她對被鬧(有理或亂鬧人)都處理得好亦會接受別人意見,不會一見到吾岩聽的留言就起(貢)不問原因就鬧人,覺得她好大方.所以就算用桃子泥鬧人都冇問題,當初與瓶子都是有意見出入,後來都沒事和解,所以桃子吾會再鬧人,反正網上都係虛疑的就算放埋照片都吾一定係當事人,但瓶子個網就好真(起碼我覺得!)我會繼續用桃子留言!

桃子

陳大文部落 提到...

果條鹹濕公仔變態佬(或痴線婆 <--唔出奇㗎..)好討厭下 ~~

Hana 提到...

身家、身材、样貌、性格、人品...都係我哋撿選伴侶的特質,因應個人自身的要求所占的比重也各有不同,所以唔可以籠統的話某某睇錢唔睇人,某某又睇样唔講錢...咁囉!

Betty 提到...

陈兄,

我反而几欣赏D 人既创作力, 可以甘多变化既....哈哈哈哈哈!!!

Hana,

都系既... 男人无钱要我养我都接受唔到既...哈哈.

shizuoka2002 提到...

瓶妹妹:

竊鉤者誅,竊國者侯......

P.S.這也是我為何支持社民連的原因,因我內心的天人交戰跟妳一樣多~~~~~~:)

Daniel.

火女 提到...

"香港地, 十個有九個女性都渴望有李街街式嘅援交"

......嘩真係唔知喎.....原來係咁...

南蠻人 提到...

中國社會, 笑貧不笑娼. 沒辦法.

Betty 提到...

>>>香港地, 十個有九個女性都渴望有李街街式嘅援交

要生哦, 我唔制啦!

Arael 提到...

1. 因為香港人虛偽
2. 因為香港人虛偽
3. 因為香港人虛偽