2009年10月13日 星期二

STOP! 別再錯誤保養啦!




看了 Erica 的推介又碰巧在 PageOne 见到这本书大减价, 好奇心使然把它买了下来. 基本上正如 Erica 在 youtube 里面介绍的一样, 要皮肤健康, 其实不需要过度保养, 涂抹太多或者用昂贵的护肤品不但不能护理好皮肤, 反而会对皮肤做成伤害.

几年前也被广告诱使去美容院做 facial, 但自从学 Yoga 及吃中药医病后, 身体好了, 皮肤比以前健康. 现在知道皮肤不好跟本是体质及饮食问题, 与外在保养无关.

Erica 推介了这本书, 大家都乖乖地去用肥皂洗面, 她介绍的洗面乳不就没有人会买了吗?

1 則留言:

vvip 提到...

唔係下哇 佢的野你都信?岩岩係我博就咁寫:

我想問袁小姐 咩叫 "義務"? 因為你間樓上舖開張個時 '好似' 係咁講..投資左80萬,不過係網上開舖已賺到差不多呢筆錢, 咁又話 義務? 真係有的不明, 請問有無人明?