2009年6月11日 星期四

记忆力


前天我打完网球后, 大概晚上9时多, 我用零钱在气水机买饮品, 怎料被吃掉了2个HK$2. 当时我气炸了, 马上按照气水机上面的热线电话打过去, 但却是留言. 另一方面, 我的手脚也没有闲下来, 不停地拳打脚踢该气水机, 期望那HK$4可以自己跌出来.

就在这兵慌马乱之时, 总经理打电话来.

总经理 (扮温柔的语气): 「喂 Betty 妹..... 新系统跑出来的GP report 0岩唔0岩架?」

小瓶子 (我宁愿你叫返我 Betty 姐啦!好恐怖! 继续拍打气水机) : 「应该唔0岩. 嗰 system 有问题.」

总经理 (开始入正题): 「呢嗰系 sort by individual items? 有无得 sort by customers?以前有哦.」

小瓶子 (死啦, 考记忆力): 「ei...... 佢有几种sorting, 但我唔多记得, 不如你走入嗰系统, 我话你知响边度睇.」

总经理 (很清醒): 「server 关左系米无得睇?」

小瓶子 (极度后知后觉): 「系wor, 不如你开番啦!」

总经理 (继续清醒): 「唔驶啦, 2009年3月公司的GP 是多少?」

小瓶子 (完全无印象): 「ei.........」

总经理 (半放弃状态): 「你无印象?」

小瓶子 (扮搞笑, 当搞 gag): 「你太了解我啦! 哈哈!!」

总经理 (很无奈): 「甘算啦, 听日先啦!」

7 則留言:

陳大文部落 提到...

乜你個乜 Q 經理叫你「 betty 妹」咁正嘅...?

我又嚟 ~~~~

Hey ~~~ 噢 ~~~~ Betty sweetheart babe ~~~~~~

Betty 提到...

你系我嗰 sweetheart 先好叫吖!

Hana 提到...

我又叫:betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹betty 妹





















叫到口渴,衰婆好快啲攞果4蚊買野我飲了喎!(話時話果4蚊的下場是...)

Betty 提到...

Hana 姐, 你叫到, 请你饮野又点话吖!

太古第二日真系有call 我了解事件. 然后话隔多两日会回复我.

雪山飛狐 提到...

Betty姐姐, 我叫到又有没有请喝东西呢?

Betty 提到...

你叫多左嗰姐啦, 所以无.

若缺齋老人 提到...

聽講以前興電話亭時,電話會寄張一蚊支票畀你...honey! XD