2010年1月18日 星期一

激?

大家看了那几幕疑似好激0既场面, 觉得呢班友唔系和平示威, 然后引申出香港会暴动啦, 会乱啦0甘.

但其实撇开嗰几幕镜头, 看事实及数据, 有无人重伤甚至死亡? 比起推翻柏林圍牆, 保钓, 或者韩农示威, 今次大部分示威者已经非常克制.

我真心希望对高铁的看法错了, 因为通过方案后, 除了香港人每人拿一万蚊出来做基建, 大角嘴变危楼, 住嗰度D 人会被逼迁之外, 将来高铁使用率低而造成的亏损, 我地一班买唔起楼或者打成世工都系住豆腐潤甘细间屋0既 so call 中惨, 系有份埋单0既.

呢嗰包袱唔系话一年两年0既事, 系成世人0既事.

现有的西铁都唔够客流量, 点解唔扩充现有基建而令造价平一半?

搞唔到一地两检, 香港距离太短, 由西九到福田得嗰30km.令高铁由原先话全速行400km/hr, 平均时速得番 129km/hr, 未加速已经要减速. 值得为系正西九住嗰小撮人快嗰几分钟用669亿?

是大家心中早已不赞成示威者的立场, 所以才会觉得冲入垃圾会是过激的行为吧!

17 則留言:

Hana 提到...

蓄意破壞和平示威氣氛嘅得嗰十來廿個,有冇人做無間道呢又?

Hana 提到...

我心中冇早已不赞成示威者的立场,但我認為為難警察係唔應該嘅。

匿名 提到...

討港賊檄 (請廣傳 . . . )

1. 奉承天道, 弔民伐罪, 謹以大義佈告天下:

2. 竊以朝有奸臣,甚於盜賊;署中酷吏,無異豺狼,利己殃民,剝閭閻以充囊橐,賣官鬻爵,進諂佞而抑賢才;以致上下交征,生民塗炭。富貴者稔惡不究,貧窮者含憤莫伸,言者痛心,聞者裂眥。

3. 即以高鐵撥款一事而論,近加數倍,十三年之稅,變相上繳中央,重財失信,挖肉敲脂,民財竭矣。漒盜四起,嗷鴻走鹿,置若罔聞,一地兩檢,割地賠錢26億,視為常事,民命窮矣。

4. 朝廷恒舞酣歌,諱亂世而作太平之宴,官吏殘良害善,掩毒燄而陳人壽之書,萑苻佈滿江湖,荊棘遍叢道路,民也何罪?遭此鞠凶!我等志士仁人,傷心惻目,用是勸人為善。

5. 設教牖蒙,乃當道斥為莠民,五區苦行, 誣為匪類,欲逞殘民之燄,遽操同室之戈。我等環顧同胞,義難袖手,因之鼓勵同志,出討巨奸。

6. 凡我百姓兄弟,不必驚惶!商賈農工,各安生業!富者助餉,貧者效力,智者恊謀,勇者仗義,共襄盛舉,再造昇平,則虎狼戢而天日清,蠹賊除而苗禾殖矣。

7. 倘有愚民助桀為虐,怙惡不悛,天兵所到,必予誅夷,凜之慎之!檄到如律令。

adapted from : 清史演義 - :第五十八回

匿名 提到...

RE: Hana
1。而家唔係示威者為難警察,係警察為難示威者;佢地放咁多鐵馬係度阻住人,有架生,重有人工收;
2。警察同示威者推撞幾下,毫無警告就放胡椒
3。有人聽到有懷疑係高級警員大大聲嗌「子彈!手扣!」,點解?

匿名 提到...

+1
陳大文:
http://hkgal-today.blogspot.com/2010/01/ungovernable.html

"從市民在2010-01-16 反高鐵撥款示威現場拍下的影片所理解,有警員見示威者搶鐵馬,個別警員臉上泛著威武之色,像「電影:戰狼300」勇士上身一樣,拿起胡椒噴霧向示威者不斷狂噴....

有個別的機動部隊警員似乎忘記了這個重要底線,可能之前受上級胡亂落命令「必須強硬鎮壓呢班友(指示威者)」,導致臨場出現突發性情緒失控,在極度緊張下拿起胡椒噴霧便起勢狂噴,影片所見,警員噴霧時臉上露出一種類似「High / 狂喜失控」的表情,我感到非常寒意,只要警員再差一步,狂喜情緒牽動腦神經產生異常化學作用"

匿名 提到...

Hana,
我嘅問題係,
咁高人工,嚴格訓練嘅警察,
點會咁唔專業?
h.

Betty 提到...

拿, 公道D 讲句, 「High / 狂喜失控」....之类系个人观感.

同有D人见记者影到示威者「好激 / 好失控」系一样既.

体育新闻一般来讲比较能够报道事实, 例如X与Y打成平手, 双方无入球. 呢D 无系得假既.

呢件事的事实性既报道, 系无流血, 无伤亡.

至于个别示威者或者警察的表情如何如何, 点样从嗰表情睇到内心世界. 对不起, 我不是FBI psychologist, 我唔敢肯定.

Hana 提到...

我哋係有線直播的畫面見到的警察係專業同埋忍讓嘅,見到沖/爬/騎鐵馬嗰灰衫同黑色衫男仔係「High / 狂喜失控」....的,見到他們近距離指住警察個鼻鬧人全家,聽到他們大叫警察非禮女人,但畫面明明顯示陳小姐自己扑埋去警察度警察只不過係執行任務堅守自己的位置遮,見到紅色膠袋、水樽...擲向冇盾牌的普通警察,係哩一度/刻警察係冇用噴霧嘅。

當然我都見到同一堆人中有人出手/聲勸止嗰啲黑/灰衫的人,但勸唔到...

我知我知其他人都好快樂/和平抗爭吖嘛!但人往往都會對特別的畫面留下深刻印像。

哩幾日我聽到平時對政府都諸多不滿唔會出來游行的小市民,由餐廳伙計到賣水果嘅,由清洁阿嬸到賣內衣的小老闆都話登啲警察慘,不齒嗰啲沖擊垃圾會的人。

連之前成日埋怨警察浪費警力揾咁多人駐守垃會的停車場阿伯今早都同我講話原來真係要咁多警察!唔怕萬一就怕一萬吖!班仔真係不知所謂!

>1。而家唔係示威者為難警察,係警察為難示威者;佢地放咁多鐵馬係度阻住人,有架生,重有人工收;

警察都係打份工遮,上頭要佢咁做唔通佢唔做博炒吖?再講了就算垃圾會冇遮冇掩俾你入到去又可以做啲咩呢?

>咁高人工,嚴格訓練嘅警察,點會咁唔專業

嗱,哩個就係問題所在了。當對我同成班朋友係某會所食緊飯,睇住有線直播,之前一路好平和的氣氛我哋都睇到,但係到咗上面我講嘅畫面嗰陣有線有兩個直播畫面嘅,另一個就係啲游行人士試徒從停車場嗰度突圍,一時間七國咁亂,在坐合人都睇唔落去了啦啦聲轉台,有幾個又趕緊call自己個係現場當值的警察朋友或家人。講真哩個情景係中立市民的心目中對民運人士形像的破壞力遠比想像中要大。
就好似一個人做咗10件好事和一件壞事,人們係唔會分清楚話佢做好事多壞事极小做的,只會記得佢係做過壞事。

我有固定的接收網上各種正反意見的渠道/習慣,又同時睇多份唔同立場的報紙,可以了解到當時絕大多數游行示威人士都是平和/快樂/理性去抗爭嘅,但總有好多人係冇哩種習慣和渠道嘛!

我睇咗咁多相關報道/影片/直擊,真係唔覺警察有咩唔專業,總覺得佢哋係相當忍讓的。

當然我唔係現場冇資格去評論,只不過你問到我將個人感覺講出來咁遮。

至於話咁高人工就真係見人見智了,講真警察咁嘅人工,抬僑請我我都唔會去做。

篤篤篤撐 提到...

我覺得今次警察應付得幾好, 示威有沖突,總有少少肢體衡突, 但其實大家都有底線,
警方有用暴力是現實, 過份敏感也是事實, 但唔通等出左大事先出手咩 ?
而民眾的行動呢 ? 只係推下鐵馬,坐下馬路,又冇打人又冇出武器, 唔通真係坐完一輪叫完口號就反屋企咩 ?如果真係O甘, 建制派以後可以唔驚示威了。

BTW, 建制派千萬唔好幾趁機要求警方加強武力咩...

黑人 提到...

衝入立法會果d,不是普通熱血青年
係計算過,知道衝到入立會就有變成流會,繼而截停高鐵方案,所以專登搏一搏

呢條橋係蕭若元講出來的,不過響應的人太少,看上去就似係幾個傻仔搞事

******

今次其實雙方非常克制,全世界你見不到香港咁和平的示威者了,可惜多數香港人少見多怪矣

******

又,傳媒為左有angle,通常夾硬搵野來講,今次傳媒除左有線同埋now之外,大多數都是是旦旦,將示威描述成為暴動

我在twitter見到現場人士用手機cap 的圖片和video,比傳媒的更快更中肯

Betty 提到...

同意篤撐话警察系做得既好既. 呢次示威无流血, 无伤亡, 除了大部示威者都系克制, 而警察都系做份内野.

如果任何一方失控, 例如示威者人踩人, 掟炸弹, 警方开枪之类, 甘就真系乱晒啦.

示威者掟几嗰胶樽或者粗口闹几句无乜野姐, 同样警察喷胡椒噴霧都系令人短暂不适, 无杀伤力, 喷多一公升喷少一公升, 争辩来无乜意思.

有D 人问, 点解我地唔可以中庸D, 大家坐响度讲下道理?

问题系建制派人多, 一投票就马上会输, 所以D 人先要突圍入垃圾局阻止投票吖嘛. (点解建制派人多? 甘又返去嗰制度问题, 点解有功能组别? 点解唔系所有议员都系直选既问题.)

如果坐响度可以倾得掂, 或者有争议性既重大议题, 真系可以一人一票去公投的话, 就唔驶冲击垃圾会.

投票唔够人多, 冲击垃圾会又系唔够人多, 比人通过左条方案, 米唯有认命咯.

你睇第二日垃圾会场外鸡飞狗走, 无晒人就知啦.

匿名 提到...

退一萬步來說...
激又如何...三天反高鐵每天一萬多人的意見可以不接受?

難道這就是所謂的"強政厲治"?

高鐵是非和抗爭手法對錯是兩回事
抗爭對錯和激進行動對錯是兩回事

相加起來激進行為和高鐵對錯
無論邏輯關聯還是重要程度
根本相差十萬八千里, 不知有何討論價值

留下深刻印象? 對, 是會
但難道普羅大眾只能讓印象統治自己的思考?
如果是的話, 要民主回來也沒有用, 實在是民智未開

反省一下吧...民主並不怕激進, 民主怕的是麻木
社會上的和諧一派...請告訴我香港和內地的分別...
令香港不適合民主的不是我們, 而是你們!!

匿名 提到...

亞嬸 等我答你的問題:
我心中冇早已不赞成示威者的立场,但我認為為難警察係唔應該嘅。

點為難? 為何市民如此憤怒呢?因為我們面對的就是這樣蠻不講理的政府,天天就只聽到官員不斷講大話,作一個新的慌言,去掩飾以往的大話.
反過來比,那些長期有組織、有計劃去專門針對泛民街板作刑事毀壞的土共,點解警方從來唔警告,點解保安局從來唔處理?法治的「法律面前,人人平等」精神,去左大西洋嗎?
法治精神?維園阿伯個個星期動粗打人,政府從來冇人去譴責佢地暴力,泛民議員多次被人打,政府亦從來唔出來譴責佢地暴力;

示威的群眾「搶走鐵馬」係好暴力的話,我想問毀壞左幾多鐵馬?有幾多鐵馬以後唔用得?

當對我同成班朋友係某會所食緊飯,睇住有線直播.

你太自私,只分享收成,比出賣香港人的保皇黨更可恥.
咁無人性的說話, 正人渣, 係味你想講你有的臭錢丫?
你果班所謂博友 全是老油條,你寫咩佢地就
擦你鞋.你真係以為你自己好掂?

當初你係大學同教授攪埋 生左個女,咁係味人人都要鬧你?
亞嬸 如果你想 對話或鬥有錢 請告知

匿名 提到...

呀?人哋攞正牌結婚生女都要鬧?

Betty 提到...

私生活同公共事务点可以混为一谈吖?

過內人 提到...

每一拿一萬蚊??

我都唔知香港有幾多人交稅。

我呢啲,一家人一年都交唔到十皮嘢稅,佢起完我都有分搭,都不知幾咁開心。

bill 提到...

你梯兹歐啦, 扎污式呮咖.