2010年3月2日 星期二

接新娘游戏 之 不平等条约

帮朋友构思接新娘游戏时, 想起某个「爱的宣言」是这样的:

「給親愛的老婆大人

夫妻 ”恩愛” 相處六大原則

1.老婆絕對唔會犯錯

2.如果發現老婆有錯, 一定係我睇錯.

3.如果我無睇錯, 一定是因我既錯先令老婆犯錯.

4.如果係老婆自己的錯, 只要佢不認錯, 佢就沒有錯.

5.如果老婆唔認錯, 我仲堅持佢有錯, 咁係我既錯.

6.總之, 老婆絕對唔會有錯, 呢句話絕對唔會錯.

愛你一生一世的老公


簽署: ___________________」

如果这份不平等条约由姐妹拿出来要新郎哥大声朗读然后签名, 新郎哥会否大谈其逻辑不通之处, 然后佛袖而去呢?

7 則留言:

魔術師 提到...

我試過某朋友做新郎,佢真係話唔玩就唔玩的.

Betty 提到...

有 gut 哦...

我觉得其实玩唔玩, 点样玩, 事前应该沟通清楚, 知道大家底线咯, 如果唔系盏大家丢架.

爆炸頭 提到...

咁要睇下玩笑成份有幾重

魔術師 提到...

我當地做戥穿石,真係看傻了眼,個新郎係大馬金刀咁坐係樓下電梯大堂等個新娘落嚟的。

啲姊妹都驚咗佢。

Betty 提到...

其实无论男女双方, 都应该彼此尊重.

男仔落女仔面或者女仔当众令男人出丑, 都系唔要得既行为.

過內人 提到...

我一定唔會簽囉。

Betty 提到...

過內人:

我知, 你直头改写份野, 将老婆改做老公, 然后叫你老婆签返比你添啦!