2010年3月29日 星期一

猜迷

我发现讲讲下野, 经常都会唔记得中间一D 很重要的 information. 于是乎朋友与我交谈, 就变成猜迷.

小瓶子: 「细个中意男仔好简单, 眼大大鼻高高....好 pure, 无乜讲什么条件既.....」

Miss J: 「吓? 你系甘架? 我从来都唔系哦....」

小瓶子: 「有套戏... 啊...边套呢....嗰阿妈系甘讲.... 嗰套嗰女仔比人搞大嗰肚.........成龙嗰仔做嗰套呢(成龙嗰仔嗰名我都up唔出!!!!).....」

Miss J: 「哦....《早熟》吖嘛!」

劲!!!

2 則留言:

過內人 提到...

我覺得《早熟》幾好,雖然個結果有啲廢。有時港產片個結局就係唔敢做open ending ,由得人地都諗。

Betty 提到...

我觉得.... 如果嗰男仔要坐监, 然后又再同嗰女仔一齐. 我觉得成件事系好唔抵, 事实上睇唔到嗰男仔有乜错.

其实最好系嗰男仔无罪释放.

不过呢套戏...双方家长, 两个细路都做得好好...好有投入感.