2010年3月29日 星期一

送礼

四个女人吃饭讲讲下讲起曲奇饼.

Miss J : 「我睇杂志话长沙湾某工厂大厦有D整得好 cute 好靓既曲奇卖, 但几件就要成HK$138, 都几贵, 不过好适合送礼. 」

小瓶子: 「吓? 甘贵我宁愿食蓝罐曲奇.」

Miss J : 「我知道你唔会 treasure D cutie 野, 当我地觉得好 cute, 你会觉得...唓....系0羊? 好似Disney 嗰D 公仔, 你都无感觉既..... 所以呢D 礼物我绝对唔会买比你. 哈哈哈...」

小瓶子: 「系架.....HK$ 138 里面可能有HK$ 100系嗰包装, 但我唔需要, 送呢挺野比我系完全 reflect 唔到嗰 premium, 我宁愿要蓝罐曲奇好过. 哈哈哈...」

Miss C: 「系咯, J 同埋我系会中意D cutie 野. 呢D 野系会觉得适合买番来比朋友/同事食, 大家试下. 甘 G又点 呢你? 如果比着你, 你会唔会买?」

Miss G: 「其实试下就唔区既... 」

Miss C: 「但系HK$138几件乍喔!」

Miss G: 「甘我就都宁愿食番蓝罐曲奇啦! 因为D包装卖到甘贵, 我会觉得好唔抵食咯.」

Miss C: 「嗱, 呢D 礼物净系适合 J 同 我, 但就唔0岩你地两个啦!」

7 則留言:

黑人 提到...

咁藍罐同138幾塊的曲奇之間,都仲有好多不同級數既選擇既,至少平日Ms Fields都入得口,或者木高砂屋都睇得又食得

Betty 提到...

其实....除了新年食蓝罐....我无食过其他咯...嘿嘿...

我觉得蓝罐都好好食吖...

過內人 提到...

你係我識之中絕少人覺得藍罐係好食。

Betty 提到...

其实可能因为我无乜食过其他曲奇, 细个过年有藍罐食已经好开心啦.

你试下比藍罐非洲无野食D小朋友, 我相信佢地一样会话藍罐好食既....哈哈哈...

方潤 提到...

如果同其他罐裝曲奇比,藍罐算好食架啦。

Ms. Field嘛,好是好,但只能一兩件止。一多就膩

Hana 提到...

你係我識之中絕少人覺得藍罐係好食。x2

selina 提到...

我都覺得藍罐曲奇好好食喎 (又多口味! )

Mrs fields 其實太甜太高糖份,我本身麻麻。

godiva 頗貴,食過一兩次(都係人地送禮),唔覺有乜特別,可能我對朱古力冇乜研究,食唔出。

包裝、送禮、格調style,對我真係有點無謂,等如我永遠唔能體悟在老星飲杯又凍又甜又稠的飲品/cake..有多潮..其實歸根究底,可能係我舌蕾對呢類太西式的甜點麻麻地喜歡. 馬拉糕、蛋撻、菜肉飽、皮蛋粥先係我既favourite.

講得長左D又直接左D。