2010年3月24日 星期三

教父亲用电脑

教导老人家新事物, 相信难度不下于教小朋友. 本人耐性欠奉, 一句话如果讲超过三次, 脾气就会坏至顶点.

数年前买了电脑给老父用, 开始时只是教用WORD来打字, 因为我觉得教上网十九几万野而老父又不懂英文, 光是打网址, 就不知从何教起.

及后, 父亲提出一定要学上网, 而我左计右计觉得上网阅报又不必日日订报纸可以节省生活开支, 教学诱因漸漸提高. (Fine, I know I am mean.)

接着,

1. 买新电脑. 因为一不做二不休, 顺便装电视卡, 在电脑看高清电视, 等于家中有两部电视机, 父母一人一部, 不用争看电视. (注: 我已经十年无看电视了.)

2. 买 router. 搞一大餐无线上网 setup. 尤其是对于电脑白痴的我, 是一个很大挑战.

更大的挑战, 是教父亲用 Firefox 及 IE, 及开电脑的高清电视台.

有很长的一段日子, 父亲搞不清我想说的是电脑里面的电视节目或是电视机的电视节目, 后来装了PPS网络电视再加上网又可以看CCTV, 哈...更加混淆, 连我也说不清楚..... 结果.....反正现在用得到.

接着, 把所有父亲有兴趣溜览的东西bookmark. 运用搜寻器 Google? Email? MSN? Facebook? 这些通通不教. 别为踏入二十一世纪竟然会有人不懂得使用这些功能而惊讶, 我公司那些五十多岁在职管理层也不懂得使用.

不停提醒父亲开Firefox 及IE时不要连续去开启二三十嗰视窗, 更强的电脑也会瘫痪的, 但父亲不明白固中道理, 经常说上不到网, 电脑坏/慢. 其实, 只是开太多功能, load 得慢而已. 现在..... 父亲好像是似懂非懂.....

11 則留言:

Irisssy 提到...

我教我阿媽用電腦果陣都係教到一頭煙!
後來發現將Firefox,IE,Chrome改名之後,對大家都方便好多……例如上述的會變成:狐狸、E仔、彩球。

搞到而家講得多出到去同人地講都用埋彩球囉慘~

Betty 提到...

好办法哦...

過內人 提到...

我都係咁喎,將Firefox 改名為「上網用」,PPPoE Dialer 改為「攞線用」

咁佢記得「攞線」、「上網」

加多片刻$150.00的手寫版,完成!

Betty 提到...

其实我估我教老豆上网, 同你教我check router 差唔多.

過內人 提到...

唔同....上網好applied, set router 係好 technical

陳大文部落 提到...

我反而推薦老人家用 I-Pad ,我講真,一用就明,好過癮的。

Coffee 提到...

妳和令尊翁都咁犀利!

Betty 提到...

贵贵贵贵贵贵贵.....

很大开支, 很大压力....

又...我怀疑I-PAD 嗰 monitor 唔够大(现在我买了19"monitor 给他), 老父看不清楚D 字. 如果将D 字较得太大, 又睇唔晒画面, 碌来碌去好麻烦的.

话时话嗰碌我教左好耐, 老豆都系一时识碌一时唔识碌....有时会问番我D野响边...(其实碌去下面就见到.)

再者, I-PAD 有无 support 简体中文架? 老父打字是打简体中文哦.

陳大文部落 提到...

I-Pad 顯示出來的字體和 windows 不同的,windows 字體就算用 22 吋 mon 都唔見得大左好多,但 I-Pad 的顯示比例就好好多。

I-Pad 係平過一部 PC 的。(一般來講)

你老豆用 19 吋 mon 但睇唔清啲字,係好正常,因為 19 吋 mon 行 1440 x900 或 1560 解像度,其實啲字仲細左。睇到眼都花。

I-Pad 唔係「碌來碌去」,windows至係要「靠碌碌下」,I-Pad 你想用咩功能,一篤就係,大大隻公仔,靠認公仔,真係好過用 windows( 量倒~),—尤其 vista 及 win 7 ,對老人家來講,仲頭痕。

你去玩下 I-Pad ,你會知道 windows 嘅弊病...

陳大文部落 提到...

I-Pad ,Yes !

http://www.youtube.com/watch?v=9drXgfSjY1M

Betty 提到...

好哦...等我去睇睇.