2008年10月12日 星期日

香港D银行比班雷曼苦主屈机完, 股价有排潜水

3 則留言:

匿名 提到...

當年如果唔係寶哥哥運用影響力, 香港嘅普通零售銀行業邊有資格賣 d 咁專業的產品呀 ! 全世界都主要係證券商或大型銀行嘅投資部才可賣的。
btw, 銀行俾嘅投資建議千萬咪信, 佢地無證監證券牌, 只是每間銀行被要求要有兩名高級主管或懂事有證監會 RO 資格而已。其他卒仔嘍囉 (包括任何分行或總行經理) 都係烏蛇蛇咋 !

篤篤篤撐 提到...

銀行銷售手法真係幾有問題, 我就試過了。
有幾次比佢地sell完, 問番佢地一d基本問題, d sales 都唔識答, 只係繼續兜圈拋terms。我仲以為佢地個個係有牌財務策劃師, e+先知原來唔係 !!

班苦主只不過係盲毛遇上寶藥黨。遇上寶藥黨, 當然唔可以叫政府包底 (除左民建聯, 好似未聽過有人o甘要求), 但除左話事主死蠢之外, 是否要找出真相, 睇下邊個要負主要責任 ?

銀行未來股價潛水, 應該有2個原因:
1. 銀行的誠信型像今之盪然全無
2.未來銀行唔敢再sello甘多金融產品, 影響盈利。

Betty 提到...

赞成.

3. 真正做实业的公司因为呢此海啸破产, 银行坏帐上升.