2011年1月30日 星期日

河蟹「埃及」

本来对于「埃及大亂」 呢廷世界大事, 作为香港人只会得出「港团叫停」的结论. 但由于伟大的祖国竟然在微博河蟹了"Egypt"这个字, 反而令我有兴趣为什么Egypt 出事, 我们不能知道呢?

原来互联网资讯流很危险, 用facebook, twitter 起义可以一呼万应搞革命. 莫怪乎此类资讯震慑中央. 新年流流大家无野做响屋企上网, 点知会唔会上出个乱子来?

伸延阅读:
1. Spotlight Again Falls on Web Tools and Change
2. Egypt
3. China Blocks "Egypt" On Sina Weibo, Its Twitter Clone

3 則留言:

若缺齋老人 提到...

過兩個月仲諗住報去埃及,似乎可以慳番了,唔係可以做戰俘。

篤篤篤撐 提到...

原仔國內河蟹了"埃及", o甘, 上網搵非洲資料好唔方便wor, 中學生點做功課 ?

Betty 提到...

响中国出的地图里面, 非洲可能已经不存在了.