2011年1月31日 星期一

是日踩单车


昨天带着音乐播放器与朋友去城门水塘行了一圈, 音乐播放器无论音色及音量都令人非常满意.

买这个播放器, 主要用途是一边踩单车, 一边听歌. 在下认为用MP3 or ipod 加耳塞听歌会无法留意路面情况, 有点危险, 但用音乐播放器就能两者兼顾.

今天踩单车没有周末日那么拥挤,  趁着人少, 可以一边踩一边跟着音乐大声高歌, 自我卡拉OK一番.

唱到林子祥的《谁能明白我》「途人路上回望我, 只因我的怪模樣...」, 更加亢奋, 因为完全符合今日边踩单车边唱歌的怪异行为.

4 則留言:

匿名 提到...

影張相睇下! =P

過內人 提到...

會唔會大聲到影響到其他人呀??

Betty 提到...

我无相机....而且踩单车我系不会停的, 所以唔会有影相位.

Betty 提到...

唔会影响其他人既...我见过有人用同我一模一样的喇叭, 基本上一过四五个车位, 就听唔到架啦...

但系过人地车好正咯...人地实知道后面有车, 唔会撞咯.