2009年5月4日 星期一

乱抛垃圾


早以为香港人已经进化, 在文化教养(西方教育的普及)及严刑峻法(罚款HK$1500)之下, 垃圾虫已经绝种. 怎料, 今天走在街上, 见到一位母亲吃完饼干后, 把包装随手丢在时装店门口. 跟随着她的小女孩,大概7,8岁左右, 有样学样, 把她手上的未吃完的饼干连包装袋一并丢在门外, 然后跟着母亲走进时装店.

这对母女的行为, 实在令我叹为观止.

15 則留言:

黑人 提到...

很可能是內地人
也可能是扮內地人的無責任港人
難講

Betty 提到...

好难讲, 我只看到背面....

自由行 提到...

有其母必有其女

聶秀康 提到...

這也是身教的一種...壞示範!

市場維京人 提到...

真係好嘆為觀止喎。

方潤 提到...

> 很可能是內地人

有何根據﹖我不覺得香港人真的很有公德心。
(大陸人比香港人離譜,是因為生活背景不同,不是因為公德心多寡。)

香港人隨處丟垃圾甚至吐痰,根本不是罕見的事。

在下常說,英國在香港留下法治,根本沒有深入市民的心靈深處,那只是個外殼、一部機器而已。
正如一個司機不等於汽車工程師一樣,香港是個法治社會,並不代表香港人明白甚麼是法治。

所以香港的法治,其實回歸以來一直都很危險。因為會破壞它的不只是政府/土共,一般的香港市民也可能會。

陳大文部落 提到...

以我日常所見,地道香港人尤其較年青一輩,亂拋垃圾情況是少的,但上了年紀的人,就好似無乜改進,當中又以「阿叔,阿伯」比「阿婆」為嚴重,總體來講,阿伯係比較惹人討厭。
(註:我從來覺得,「老」唔係大晒嘅,正如「小朋友」亦唔代表一定係「社會棟樑」)

但你今天見到的例子,有可能是大陸人,尤其是並非大城市長大而來香港果種「鄉姑」大陸人,而新 generation 在城市長大的大陸少婦,好好多,比較有教養。

不過咁,所謂「地道香港人啦下~」,亦唔好以為一定「飽受西洋國際都會教育」,真係有好多「所謂香港人啦下」,係好不知所謂嘅。


嗱,我地香港人呢,就有一個好美麗嘅名詞,呢啲叫做「地方智慧」嘅....

我幾同意方潤網友所講,因為「地道香港人囉」,係好喜歡自以為是,正所謂「拉我吖笨 ~」咁樣嘅...

PS : 講真,香港人本身係好 Q 污漕的。

hehehahavevewawa 提到...

嚇!什么是"很可能是內地人"?
你地呢班香港人經常抹黑我地D內地人,
大家都糸龍的傳人嘛.
你地班香港人都糸從中國跑出來的叛徒,妳老豆老母糸叛徒,所以你都糸叛徒.
你一日糸叛徒,永遠都糸叛徒.
我地內地人就唔同喇,比你地愛國,成份優良,
糸"先進單位"黎架.
(我hehehaha糸香港人,以上言論,只屬搞笑,
唔喜歡的話,請隨便插)

陳大文部落 提到...

hehehahavevewawa :

哈哈哈嘿,乜淨係你至識愛國咩?

哼哼哼,講到愛國,我話晒係民建聯長期鼎力支持者,仲唔夠愛國愛港...?

叛徒?喂,起碼我唔係喎,我話晒飲過唔少「蒙牛 + 依莉」牛奶,不嬲都支持「國產高科技化學食品」㗎!!!!

若缺齋老人 提到...

我親眼見住,如有一字虛言瓶子兄永遠嫁唔出:

親眼見住一個白種人在紐約大學Law School門口一聲咳吐放飛劍!

就算佢唔係紐約大學人,紐約大學附近格林威治村都號稱豪宅區,邊個話外國鬼一定高級中國人一定冇公德?

黑人 提到...

是我不好,對內地同胞有偏見

先陪個不是

Betty 提到...

里安拿度响Titanic 都教人吐口水啦...哈哈哈...

過內人 提到...

等如一樣嘢。我細個以為外國人唔會買翻版。點知……

一次去旺角電腦中心買harddisk,見到一樓轉角間翻版剛剛被海關拉膠條釘舖,點知兩個老外走去同個企響門口嘅海關關員問:「any software?」

海關人員勁無奈咁答佢:「Hong Kong Custom」

大把灰頭老蘭入場打尖、遊船河掉垃圾落海。人衰,真係無分國籍。

Betty 提到...

其实海关自己D人都用翻版啦.

sai 提到...

我叫迪迪