2009年5月20日 星期三

Casual Talk


由于行业关系, 公司的高层, 除了我以外, 全部都是男人. 基本上, 含羞答答非我性格, 所以有时侯讲野都可以去到好尽.

前天在大陆留宿一夜, 总经理拖大队去做脚底按摩.

总经理: 「甘难得Betty 上来, 大家一定要招呼佢啦!」

小瓶子: 「哗! 开心死啦, 甘多猛男招呼我!」

--------------------------------------------------------------------

按摩室内, 总经理谈起 《真衰!偷情生雙胞胎不同爹 百萬分之一機率中啦!》这段新闻.

总经理: 「我今日听电台讲左少少, 无讲详细, 系米嗰女人好短时间同两个唔同男人搞就会甘样?」

小瓶子 (以平时一贯极速 efficient 的工作态度来抢答呢条问题): 「车, 好简单姐, 有几难? 3P 米得咯!」

4 則留言:

匿名 提到...

實情係一個bb係老公一個係情夫.不是3p呀靚女!

桃子

過內人 提到...

你咁激,唔敢同你傾計呀。

匿名 提到...

3P,我又真係無諗過會有呢個可以性WOR。

Betty 提到...

甘我知道系情夫.

实情系, 嗰总经理问呢条问题, 系因为佢觉得甘短时间上两个男人, 好惊讶, 觉得好接受唔到.

所以我作出善意提醒, 架下D人玩3P系一D都唔出奇. 玩3P米可以同时上两个咯.

嗰道理, 同D 男人出去起双飞无分别.