2009年5月13日 星期三

港男的出路


最近的八啩新闻, 应该是「甜甜争产案」数第一.

虽然年纪大了的甜甜外表吸引力已经大减, 但观乎陈生, 其实外表上也不怎么样, 他的「招牌笑容」 甚至有点恐怖. 当然, 陈生的内涵如何, 功夫是否到家, 有没有过人之处, 长处比人长多少? 外人难以知道.

可见得, 一个男人, 立志要吃軟饭, 是不必疑似陈冠希. 只需要面皮够厚即可. 为了钱, 可以四处兜售侍奉米饭班主的心得.

18 則留言:

hehehahavevewawa 提到...

搵食姐!犯法架?

Betty 提到...

哦, 甘如果偽造遗嘱, 甘真系犯法架!

Plastic G 提到...

o個d 所謂情侶裝, 咪又係風水野. 睇開八卦雜誌, 都暗示小咸咸鍾意包男明星架喇. 多一個風水ChAN, 根本唔意外~~

不過而家真正見識到, 咩叫"貪得無厭".

hehehahavevewawa 提到...

使唔使將個標題寫成"港男的出路"咁賤呀?
小瓶子妳硬係喜歡玩野! :(

Betty 提到...

摆到明啦!

篤篤篤撐 提到...

佢既風水, 一定有學採陰補陽同埋房中秘修~~

Betty 提到...

系哦, 荫阳五行都系同风水, 几有关系哦..

L L 提到...

我睇緊恬不知恥的荒謬劇。

篤篤篤撐 提到...

校長,
幾百億, 乜野羞恥心都冇
不過貪字得個貧, 風水師呢次不論輸贏,遲早家破人亡...

黑人 提到...

我比較感興趣既係,陳生個老婆陪埋佢一齊打官司

百份百支持佢老公偷食,認真唔話得

Betty 提到...

甘可能传统女人, 男人出去三妻四妾, 好平常姐!

wiwiana 提到...

>> 我比較感興趣既係,陳生個老婆陪埋佢一齊打官司.. 百份百支持佢老公偷食,認真唔話得

我覺得係利字當頭... 如果大家夾埋做幾場戲就有幾廿億﹐我估好多人都肯... 可以第時拿左筆錢﹐先關埋房門要打要殺要分居...

Betty 提到...

车,钱拿到手, 离婚分身家又得, 各有各玩又得.

有钱, 有乜所谓吖~

匿名 提到...

難得遇到個又迷信又超級勁有銀的富婆...
桃子

kenkachemhazard 提到...

我搵到個網站, 專門爆陳先生的風水內容, 幾邪門.

陰陽五行係屬性, 好多野都套得, 不過佢果門派係講明要鬼去推動個陣, 事關靈異界唔慌正派, 大家都認為小甜甜被落降頭都唔出奇...

收買佬 提到...

Kenka: Link of the site please.

kenkachemhazard 提到...

keyword: 通天記者

過內人 提到...

又唔係話有錢就無乜所謂。

我好相信,要得到一個人嘅真愛,唔係用錢就得。